سومین کنفرانس تجربه کاربری شیراز ۲۱ و ۲۲ آذر ۹۷ برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷

کشورهای پیشگام سالهاست که با بکارگیری علم طراحی محصولات و خدماتی ساخته‌اند که آنها را به پیشروی جهان تبدیل کرده است. محصولاتی که به واسطه کاربرد فراوانشان به نوعی تعیین کننده سطح کیفیت زندگی ما هستند.
«کنفرانس تجربه کاربری شیراز» هر ساله با رویکرد« ارتقای کیفیت زندگی» با حضور طراحان،‌ صاحبان کسب‌و‌کار، مدیران محصول و علاقه‌مندان به طراحی برگزار می‌شود.
اهداف این کنفرانس عبارتند از:
• ترویج تفکر طراحی در کارآفرینی و نوارزش‌آفرینی
• ترویج فرهنگ اهمیت به رضایت بخشی در محصولات و خدمات
• فراهم کردن زمینه‌های لازم برای ارتقای سطح کیفیت زندگی
• معرفی و گسترش شبکه متخصصین تجربه کاربری

همچون روند هر ساله این کنفرانس، افراد مشتاق طرح پیشنهادی خود را برای کمیته علمی، در مدت زمان مقرر شده ارسال نموده و پس از بررسی کمیته علمی، سخنرانان این کنفرانس انتخاب می‌شوند و در تاریخ ۲۱ و ۲۲ آذر ماه ۱۳۹۷، واقع در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در مقابل ۴۵۰ شرکت کننده، سخنان خود را ایراد خواهند نمود.
دکتر بیژن آریانا، استادیار دانشگاه لنکستر انگلستان، دکتر فاطمه کمالی، محقق تجربه کاربر دانشگاه کویینزلند استرالیا و دکتر بهاره براتی، مدرس و محقق در دانشگاه دلفت هلند، اعضای کمیته علمی سومین کنفرانس تجربه کاربر شیراز، به کارگردانی، امید امرایی، بنیان‌گذار جامعه طراحی تجربه کاربر شیراز مسئولیت بررسی علمی مقالات ارسال شده به این کنفرانس را داشته اند تا سخنرانان این دوره از کنفرانس را تعیین نمایند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام اینجا کلیک نمایید


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *