رویداد سرمایه گذاری در بوشهر برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷

مدیر کل ارتباطات و فناری اطلاعات استان بوشهر با اشاره به برگزاری رویداد سرمایه گذاری در بوشهر گفت: هدف از این رویداد انتقال تجربه به سرمایه گذاران بومی استان بوشهر است.
به گزارش وبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر، علی سملیان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان از برگزاری رویداد سرمایه گذاری در ۷ آذر ماه خبر داد و اظهار کرد: این رویداد پیرو امضاء دو تفاهم نامه همکاری به منظور توسعه زیست بوم کارآفرینی استان بوشهر در سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بوشهر برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این رویداد سجاد بنابی دستیار وزیر ارتباطات در امور جوانان، زرین فر معاون معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر، مدیران و نمایندگان اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و چندین سرمایه گذار کشوری و استانی و با همکاری مجموعه کارن کراد حضور دارند.

مدیر کل ارتباطات و فناری اطلاعات استان بوشهر تصریح کرد: هدف از این رویداد سرمایه گذاری روی کسب و کارهای نوپای این استان و همچنین انتقال تجربه به سرمایه گذاران بومی بوشهر است.


وی خاطرنشان کرد: در این رویداد بیش از ۱۰ تیم به ارائه دستاوردهای خود به منظور جذب سرمایه می ­پردازند، پیش از این نیز با همکاری شتابدهنده دیموند، ۴ استارت آپ بومی مورد حمایت مالی، علمی و فنی قرار گرفتند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *