استارت آپ ویکند “صنایع خلاق” ۲۱ تا ۲۳ آذر ۹۷ در گرگان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۷
رویداد استارتاپ وکند صنایع خلاق از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۳ آذر ماه با همکاری بازی سازان مستقل و مجتمع فنی تهران در گرگان برگزار می شود.
این استارت آپ ویکند در رابطه با صنایعی است که تکنولوژی وارد آنها شده و قالب جدیدی از آن ها ارائه شده است و می تواند در حوزه هایی مانند بوم گردی، اپلیکیشن، صنایع دستی، گردشگری، بازی های ویدیویی ، انیمیشن و سینما و… ورود پیدا کند.
افرادی که تصور می کنند در این زمینه ایده دارند و نیازمند سرمایه گذار هستند می توانند در  این رویداد شرکت کنند.
شرکت کنندگان در این رویداد فرصت این را دارند که در یک بازه زمانی ۵۴ ساعته با کمک منتورها ایده های خود را ارزیابی و به مرحله اجرا برسانند.
فراخوان شرکت در این استارت آپ از تاریخ یک آبان منتشر شده و تا ۱۸ آذر ماه سال جاری ادامه دارد.
مخاطبان محترم وبنا می توانند برای ثبت نام در این رویداد از کد تخفیف webna استفاده کنند.
شرکت در این استارت آپ هیچگونه محدودیتی ندارد و علاقه مندان شرکت در این رویداد می توانند برای ثبت نام به لینک زیر مراجعه کنند.
هدف از برگزاری این رویداد در کنار هم قرار گرفتن پتانسیل ها و ایده ها در کنار یکدیگر است تا در محیطی مناسب ودر قالب کار تیمی به همکاری بپردازند.
پیمان یعقوبی، مجید حصارکی، مائده دهستانی، میلاد کرامتلو، امید محمدی، فرید شاهمرادی، محمد حسین توکلی، محمد لشکربلوکی، امیرحسین ثقه الاسلامی و سامه ابتهاج به عنوان منتور و شایان شلیله به عنوان سخنران اصلی در این رویداد حضور دارند.
اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات، موسسه آموزش عالی گلستان، اتاقک، زرین پال، ایوند، مکتب خونه، اخبار رسمی، دیجیاتو، وبنا، فرانش و چندین مجموعه ی استارتاپی حامیان این رویداد کشوری خواهند بود.
برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *