ترفندستان سایت تخصصی ترفندهای کامپیوتر

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۸۵

وبنا – وب سایت ترفندستان در اول مرداد ۱۳۸۴ با هدف ایجاد سایتی جامع در خصوص معرفی ترفندهای کامپیوتر و اینترنت پا به عرصه اینترنت گذاشت. ترفندستان http://www.tarfandestan.com به جهت تولید محتوا و همچنین انجمنهای جامع رفع و اشکال در عرض یکسال و اندی به یکی از بزرگترین وب سایتهای جامع IT برای پارسی زبانان تبدیل گشت. تعداد اعضای وب سایت ترفندستان در زمان نگارش این خبر بیش از ۲۳ هزار نفر می باشد. در روزهای فرد سایت با یک ترفند جدید و کامل به روز می شود. آرشیو ترفندهای ترفندستان در حدود ۵۰۰ ترفند را شامل می شود. تمامی مطالب ترفندستان دارای کپی رایت بوده و هر ترفندی که از جایی نقل می شود ذکر مبنع دارد. هر چند می توان گفت ۹۰ درصد ترفندهای ترفندستان اختصاصی است.
کسری مقبلی مدیر سایت ترفندستان به وبنا گفت : “شوربختانه سایت ها و وبلاگ های زیادی به عمل ناجوانمردانه کپی برداری از مطالب ترفندستان می پردازند که خود به نوعی جای بحث دارد.”
انجمنهای تخصصی سایت بار عظیمی از سایت را به دوش می کشند. می توان گقت پیرامون هر مبحث کامپیوتری قسمتی برای پرسش و پاسخ کاربران وجود دارد که این گواهی بر تعدد کاربران سایت است.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما
    من یه مشکلی داشتم اون هم این بود که لپ تابم ویندوزش ۸.۱ هست و وقتی که خاموشش می کنم دیر بالا میاد

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *