روکولند به دیجی کالا پیوست.
۲۶ تیر ۹۷ بود که خبر مشارکت دیجی کالا و روکولند به عنوان تحولی بزرگ در فروش انلاین محصولات سوپر مارکتی اعلام شد.
از این پس کاربران دیجی کالا می توانند به طور آنلاین به خرید محصولات سوپر مارکتی مورد نیاز خود بپردازند.
به گزارش و بنا سعید محمدی از بنیان گذاران دیجی کالا در مراسم اعلام آغاز همکاری روکولند و دیجی کالا گفته بود: «دیجیکالا زمانی که تصمیم گرفت برای فروش محصولات FMCG دنبال یک شریک تجاری بگردد کاملا فضای اکوسیستم FMCG در اینترنت را مورد بررسی قرار داد. چندین فروشگاه آنلاین با شیوههای کسب و کار مختلف بررسی شد و در پایان روکولند به عنوان موفقترین نمونه انتخاب شد که دلایل موفقیتش هم تیم موسس و مدیریتی خوبی بود که توانستند در یک مدت کوتاه نظرها را جلب کنند. از همه مهمتر اینکه مشتریان از خدمات روکولند تجربه خوبی داشتند. این شد که دیجیکالا و روکولند تصمیم گرفتند به هم بپیوندند چون از طرف دیگر مقیاس سفارشهای روزانه روکولند زیاد نبود. درنتیجه چالش بزرگ ما این است که FMCG را به صورت اینترنتی و در مقیاس بسیار بزرگ موفق کنیم وگرنه در حد چند صدهزار سفارش در روز چالشی محسوب نمیشود. وقتی تعداد سفارشها بالا برود آن وقت سیستم پیچیده لجستیکی نیاز است برای اینکه بتواند موفق عمل کند.»