نتایج نظرسنجی رتبه بندی اپراتورهای سرویس فناوری اطلاعات اعلام شد؛

شرکت های شاتل، آسیاتک، های وب، پارس آنلاین و داتک به ترتیب بیشترین رضایت مشترکان را کسب کردند

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷
جزئیات ایجاد اختلال روی کلاب هاوس

شرکت های شاتل، آسیاتک، های وب، پارس آنلاین و داتک (فعال در دو استان) به ترتیب رتبه برتر نظرسنجی از مشترکان اپراتورهای سرویس‌های فناوری اطلاعات در سطح کشور کسب کردند.
به گزارش وبنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهرداد ویسی مدیرکل نظارت بر سرویس‎های فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به اینکه این نظرسنجی در شش ماهه اول سال جاری در پنج شاخص کیفیت سرویس، سرعت، تعرفه، پشتیبانی و وفاداری مشترکان انجام شده است، اظهار کرد: در استان تهران نیز شرکتهای شاتل، آسیاتک و پیشگامان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
وی ادامه داد: در حوزه اینترنت بی‌سیم ثابت نیز شرکت ایرانسل در سطح کشور و شرکت ارتباطات مبین نت در استان تهران رتبه اول را کسب کردند.

ویسی راه‌اندازی سامانه و ارزیابی الکترونیکی کاربران از اپراتورها را در ایجاد فضای رقابتی شفاف و سالم، توسعه خدمات، ارتقا سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکان موثر دانست و تصریح کرد: همه کاربران سرویس‎های فناوری اطلاعات می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://itmon.cra.ir/satisfaction یا لینک بارگذاری شده در پورتال رگولاتوری به آدرس www.cra.ir جزییات نظرسنجی را مشاهده کنند.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *