سایت مدرسه راهنمایی دخترانه قدسیه تبریز

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۸۵

وبنا – شرکت لیزر رایانه در جهت استفاده بهینه از اینترنت و قدم گذاشتن مدارس سطح کشور به استفاده عملی و مناسب از مقوله IT اقدام به طراحی و پیاده سازی سیستمی نموده است که مسئولین محترم مدرسه را در جهت خدمت بیشتر به دانش آموزان و اولیاء آنان و همچنین به روز کردن اطلاعات دانش آموزان یاری دهد. جهت مشاهده نمونه عملی می توانید به سایت مدرسه راهنمائی تحصیلی دخترانه قدسیه به آدرس اینترنتی http://www.ghodsieh.com مراجعه نمایید.
در این سایت همه می توانند از مقاله های دانش آموزان که در قسمت – مقاله ها – منعکس می شود استفاده نمایند. همچنین با شاگردان نمونه، شاگردان ممتاز و همچنین کلاس های برتر در سطح مدرسه آشنا شوند. در این سیستم نام مسئولین مدرسه برای اولیاء مدرسه قابل مشاهده بوده و اولیاء می توانند پیغام هائی را به مسئولین مدرسه ارسال نمایند. در بخش دیگری از این سایت اولیاء می توانند نظر و پیشنهاد خود را منعکس نمایند تا دیگر اولیاء هم از نکته نظرات آنها با خبر شوند. در بخش شاکردان سایت این مدرسه، شاگردان ممتاز هر کلاس در هر پایه همراه با معدل، عکس، نام و نام خانوادگی به دیگران معرفی می شوند.
همچنین اولیاء محترم با استفاده از رمز خود می تواند در هر زمان نمرات کلاسی و ترمی و کارنامه فرزند خود را مشاهده نمایند. در قسمت وقایع این مدرسه ابکترونیک روزانه وقایع مهمی که در مدرسه اتفاق افتاده است همراه با توضیح و عکس مربوطه درج می شود. از دیگر بخش های این سایت می توان به نمودارها، که میانگین نمرات در هر درس و در هر پایه را نمایش می دهد اشاره کرد.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *