نرم افزار جامع خدمات افتا به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷

اداره کل نظام ملی مدیریت اطلاعات (نما) ، با هدف ساماندهی و ارزیابی شرکت‌های توانمند و متقاضی ارائه خدمات در حوزه‌های مدیریتی، نرم افزار جامع خدمات افتا را از مهر ماه به بهره برداری رساند.
به گزارش وبنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و مکانیزه کردن فرایندهای نظام ارزیابی، صدور و تمدید پروانه فعالیت خدمات افتا و ایجاد بستر الکترونیکی جهت ارائه خدمات بهتر، دقیق‌تر، سریع‌تر به متقاضیان، اداره کل نما ، نرم‌افزار جامع نظام ارزیابی و اعتباربخشی خدمات افتا ایجاد کرد.

بر همین اساس، شرکت‌های توانمند و متقاضی ارائه خدمات در حوزه‌های مدیریتی، عملیاتی، فنی و آموزشی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات، می توانند تمامی خدمات مربوط به متقاضیان دریافت پروانه فعالیت خدمات امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات از قبیل درخواست ارزیابی، ارسال مدارک، اعلام نتیجه و صدور پروانه فعالیت، از طریق این سامانه دریافت کنند.

متقاضیان دریافت پروانه فعالیت، ضمن دریافت و مطالعه فایل «راهنمای سامانه جامع خدمات افتا» مندرج در پرتال نما، به آدرس الکترونیکی www.nama.gov.ir نسبت به عضویت و درخواست پروانه فعالیت در حوزه مورد نظر اقدام کنند.


 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *