کاهش درخواست تاکسی های فرودگاه دامن گیر اسنپ و تپسی شد / برای همکاری با تاکسی های آنلاین ۳ شرط اعلام شده بود

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷

دیروز ۸ مهر ۹۷ خبر ممنوعیت ورود اسنپ و تپسی به فرودگاه امام از سوی مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام (ره) به دلیل عدم رعایت شرایط وضع شده برای تاکسی های اینترنتی اعلام شد.

هومن دمیرچی، مدیر عملیات تپسی در صفحه توئیتر خود شرایط همکاری فرودگاه امام با تاکسی های آنلاین را منتشر کرد: « ۱)پرداخت عوارض ۲) تعیین محل مسافرگیری برای تاکسی های انلاین به فاصله ۵۰۰ متر از درب اصلی ۳) تغییر الگوریتم مسافربری به سیستم نوبت دهی.»

او در ادامه نوشته است: « ما شرط اول را پذیرفتیم ولی پذیرش شروط بعدی امکان پذیر نبود چرا که مسافران برای رسیدن به تاکسی آنلاین باید مسافت ۵۰۰ متری را طی می کردند که با وجود بار عملا نشدنی بود. شرط سوم هم عملا با ماهیت ما متناقض بود چرا که ما براساس امتیاز راننده و نزدیکی به مسافر، سفر را اختصاص می دهیم.»


او در توئیت دیگری در مورد مذاکرات با فروگاه امام نوشته است: « یکی از دغدغه های اصلی فرودگاه در طی مذاکره، کاهش درخواست برای تاکسی های فرودگاه بود که ما برای ان ها هم راه حل داشتیم. پیشنهاد دادیم تاکسی های فرودگاه به اپلیکیشن تاکسی های آنلاین اضافه شود و تضمین دادیم درآمد آن ها افزایش یابد که از سمت فرودگاه امام به دلیل نامشخص پذیرفته نشد.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *