دومین نمایشگاه شرکت های دانش بنیان ۱۹ تا ۲۲ مهر ۹۷ در تهران برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷

دومین نمایشگاه شرکتهای دانش بنیان کشور در کلیه موضوعات فناورانه، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۱۹ تا ۲۲ مهر ماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت نیرو و تعدادی دیگر از نهادهای کشور از دیگر حامیان این نمایشگاه می باشند.

از جمله اهداف مهم این نمایشگاه کمک به توسعه ی بازار شرکت های دانش بنیان و معرفی آنها به نهادها و دستگاه های اجرایی کشور و شرکتهای بزرگ دولتی و خصوصی می باشد. در این نمایشگاه خدمات مرتبط با بازاریابی، اشتغال، سرمایه گذاری و توسعه صادرات به شرکت های دانش بنیان ارائه می شود. همچنین امکان حضور شرکتهای دانش بنیان در پورتال محصولات دانش بنیان نمایشگاه نیز فراهم شده است. علاوه بر این کتاب شرکتهای دانش بنیان حاضر در نمایشگاه به صورت گسترده در کشور توزیع شده و در اختیار دستگاهها، نهادها و شرکتهای بزرگ دولتی و خصوصی قرار خواهد گرفت.


این نمایشگاه توسط شبکه های مختلف داخلی و برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پوشش داده خواهد شد و از طریق تبلیغات شهری و تبلیغات در فضای مجازی به عموم جامعه و سایر شرکتهای خصوصی جهت بازدید اطلاع رسانی خواهد شد.

علاوه بر حضور دستگاه ها و نهادهای دولتی، بازدید نهادهای بزرگ سرمایه گذاری دولتی و حاکمیتی در این نمایشگاه فرصت های مناسبی را برای سرمایه گذاری و خرید از شرکت های دانش بنیان فراهم می نماید.

با توجه به برنامه ریزی برای بازدید هیات های مختلف تجاری و اقتصادی خارجی از نمایشگاه، امکان صادرات محصول و صادرات فناوری توسط شرکتهای دانش بنیان به سایر کشورهای جهان فراهم شده است. علاوه بر این، شرکتهای دانش بنیان حاضر در نمایشگاه می توانند با پیشنهاد و ارائه رزومه هیات های تجاری و اقتصادی خریدار محصولات دانش بنیان، پس از تایید کمیته علمی نمایشگاه، از قابلیت حضور شرکتهای خارجی استفاده نماید. تیم تشریفات خارجی نمایشگاه میزبان این هیات ها بوده و هزینه های استقرار آنها در ایام برگزاری نمایشگاه را به صورت رایگان تقبل می نماید.

همچنین جایزه انتخاب برترین شرکتهای دانش بنیان کشور در حوزه های مختلف فناورانه در نمایشگاه برگزار خواهد شد و به بهترین شرکتها در روز اختتامیه نمایشگاه تندیس افتخار اهدا خواهد شد. امید است این نمایشگاه بتواند بستر مناسبی برای نمایش قابلیت های واقعی نخبگان و فناوران کشور بوده و به توسعه بازارهای داخلی، بازارهای بین المللی و افزایش همکاری های فناورانه شرکتهای دانش بنیان با یکدیگر کمک نماید.

مهلت ثبت نام نمایشگاه تا ۷ مهر ماه ۱۳۹۷ می باشد.

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *