برگزاری حرفه ای ترین دوره بازاریابی دیجیتال در نکست آکادمی

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷

نکست آکادمی به عنوان اولین مجموعه آموزشی تخصصی در حوزه های دیجیتال و استارتاپ با هدف انتقال دانش جدید و پرورش مهارت های فردی متخصصان دیجیتال و نیروی انسانی اکوسیستم استارتاپ در تابستان ۹۷ تأسیس شده است.  بنیانگذران نکست آکادمی سابقه راه اندازی اولین دوره جامع بازاریابی دیجیتال در ایران را با راهبری آژانس دیجیتال Anetwork و مشارکت جمعی از شرکت ها و متخصصان برتر حوزه دیجیتال در سال های ۹۴ و ۹۵ داشته اند که نتیجه آن، آموزش حدود ۲۰۰ نفر بود که با رضایت حداکثری شرکت کنندگان و استخدام در جایگاه های شغلی بازاریابی دیجیتال در برترین شرکت های کشور همراه بود.

در نکست آکادمی تلاش شده است موضوعات جدید در حوزه تحول دیجیتال و اکوسیستم استارتاپ در قالب رویدادهای آموزشی مختلف با الگوبرداری از برترین نمونه های بین المللی به مخاطبان ارائه شوند. مخاطبان نکست آکادمی می توانند مجموعه ای از ارتباطات کسب و کاری و آموزشی اثربخش را از طریق شبکه ارتباطی شرکای نکست به دست آورند. این ارتباطات می تواند علاوه بر انتقال دانش و تجربه، مسیرهای شغلی جدیدی برای افراد فراهم نماید و بازگشت سرمایه گذاری آموزشی آنها را سرعت ببخشد. یکی از موضوعاتی که در عصر دیجیتال، تحول عظیمی در کسب‌وکارها پدید آورده است، بدون شک بازاریابی دیجیتال است که آمیخته ای از بازاریابی و فناوری اطلاعات می باشد.

در همین راستا، نکست آکادمی یک دوره بازاریابی دیجیتال جامع و کاربردی طراحی کرده است که شامل دو دوره مقدماتی و پیشرفته می باشد. سیلابس درسی این دوره با الگوبرداری از برترین مراکز آموزش بازاریابی دیجیتال و نیاز بازار ایران طراحی و توسط مدرسان و مربیان صاحب نظر در حوزه های مختلف بازاریابی دیجیتال تدریس می شود. در انتهای دوره نیز جلسات بحث و تبادل نظر پیرامون چالش های اجرایی بازاریابی دیجیتال در فضای کسب و کار ایران و مورد کاوی های متنوع با حضور در برترین آژانس های تبلیغاتی و دیجیتال کشور برگزار خواهد شد که به افزایش جنبه های کاربردی دوره کمک شایانی می کند.


دوره های مقدماتی و پیشرفته بازاریابی دیجیتال از نیمه دوم مهر ۹۷ برگزار خواهند شد. مدرسان دوره جمعی از برترین متخصصان حوزه بازاریابی دیجیتال از آژانس های تبلیغاتی و استارتاپ های مطرح نظیر DMC، Final Target، PGt Advertising، LimitLines، بادکوبه، اخبار رسمی، بامیلو، اسنپ و آپارات هستند. برای آشنایی کامل با مدرسان دوره و رزومه کاری آنها می توانید به صفحه اینستاگرام نکست به نشانی nextacademyinsta مراجعه نمایید.

علاقمندان جهت مشاوره تلفنی می توانند با شماره ۷۱۰۵۳۷۰۷ تماس حاصل نمایند و برای آشنایی کامل و شرکت در این دوره می توانند با مواجعه به وب سایت نکست آکادمی به نشانی www.nextacademy.ir یا صفحه اختصاصی نکست آکادمی در ایوند به نشانی www.evand.com/events/nextacademy نسبت به پیش ثبت نام جهت حضور در سمینار معرفی دوره با حضور اساتید و بنیانگذران نکست در تاریخ ۱۲ مهر در مرکز رشد دانشگاه علامه طباطبایی، سالن آموزشی خرد اقدام نمایند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *