نامه ریاست اتحادیه صنف فناوران رایانه ای تهران به کلیه مدیران ارشد و مدیران اجرایی اصناف:

متاسفانه مدت زمانیست که تعدادی از همکاران صنفی ما در شرایط نامناسب در بازداشت بسر می‌برند

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷
نامه ریاست اتحادیه صنف فن آوران رایانه تهران به کلیه مدیران ارشد و مدیران اجرایی اصناف جهت جلوگیری بیشتر ، از بد نام شدن صنوف

قابل توجه همکاران، مدیران صنوف و اصناف کشور و کلیه مدیران اجرایی

متاسفانه مدت زمانیست که تعدادی از همکاران صنفی ما در شرایط نامناسب در بازداشت بسر می‌برند و در این مدت علاوه بر مشکلات دوری از خانواده دچار صدمات غیر قابل جبران حیثیتی و مالی هم شده‌اند.  بازداشت بعضی از این همکاران بابت واردات قانونی کالایی کمتر از ۱۹۰ میلیون تومان می ‌باشد.

محاکمه این همکاران متاسفانه با تبلیغات فراوان در افکار عمومی پخش و منعکس می شود، و این در حالی هست که رسیدگی به پرونده‌های چند هزار میلیاردی همانند هولدینگ یاس و صندوق ذخیره فرهنگیان در هاله‌ای از ابهام و مخفی کاری انجام می‌شود.این برخوردها در زمانی در حال انجام هست که دشمن به تحریم کشور ما دست زده و فعالیت و تحرک فعالین بخش خصوصی می تواند این محاصره اقتصادی راخنثی نماید، واقعا چه دست‌هایی در پشت این ماجراهاست که قصد دارد فعالین اقتصادی را نا‌امید و نگران‌ کند که آنها هم قید کارکردن را در این کشور و نظام بزنند؟


آیا این حرکات به دشمن قسم خورده ما کمک نمی کند که تحریم‌هایش زودتر و بیش‌تر اثر کند؟

اما سوالی که الان پیش می اید، اینکه چرا همکاران پیش کسوت و مدیران و بزرگان صنفی ما در مورد این حوادث و بی عدالتی ها و بی مهری‌ها در مورد همکاران خود سکوت کرده‌اند؟

آیا این مسئولان که در جایگاه نمایندگان اصناف تکیه زده‌اند، مسئولیتی در دفاع از اعضا صنف خود احساس نمی‌کنند؟

الان که بخشی از مدیریت نا کارآمد و فاسد دولتی تصمیم گرفته‌اند که اشتباهات خود در نابسامان کردن وضعیت اقتصادی کشور را به گردن بخش‌خصوصی و اصناف شریف و خدمتگزار بیاندازند، آیا سکوت در این موارد جایز هست؟

واقعیت اینست که این صندلی ریاست به هیچکس وفا نکرده و بهتر است در زمانی که ما هنوز در این پست هستیم وظیفه و دین خود را به کسانی که بما اعتماد کرده‌اند را بجا بیاوریم.

بنده به عنوان برادر کوچکتر از این بزرگان و مدیران صنفی تقاضا می‌کنم تا دشمنان بخش خصوصی و کاسبان زحمت‌کش به نیات شوم خود در مقصر دانستن و از بین بردن بخش خصوصی دست نیافته‌اند، دست در دست همدیگر دهیم و این حرکات ستون پنجم دشمن را خنثی کنیم، و بفرموده رهبر معظم انقلاب توطئه‌های دشمن خود و نظام مقدس اسلامی را در نطفه خنثی و خفه نماییم.

رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران
سید مهدی میرمهدی کمجانی

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *