مدیر پروژه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در گفتگو با وبنا:

تمرکز یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران روی بهبود فرآیند داوری قرار گرفت/ از فعالین و منتقدین دوره های قبل برای همکاری در شورای داوری دعوت به همکاری شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران ۲۵ و ۲۶ بهمن ۹۷ در تهران برگزار می شود.

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تاسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل ایران داشته باشد.

این جشنواره هرساله در گروه‌های مختلف، یک وبسایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رای داوران به عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس برترین وبسایت یا برترین نرم‌افزار موبایل ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.


وبنا در آستانه شروع ثبت نام در دوره جدید جشنواره با هما راد، مدیر پروژه یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران در مورد ویژگی ها و تغییرات  ایجاد شده در این دوره از جشنواره گفتگو می کند.

مدیر پروژه یازدهمین جشنوراه وب و موبایل ایران، جشنواره وب و موبایل ایران را به عنوان فضایی برای رقابت وبسایت ها و اپلیکیشن های ایرانی معرفی می کند و می گوید: «از ۳ سال گذشته این جشنواره با حمایت انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی برگزاری می شود. امسال یازدهمین دوره برگزاری این جشنواره خواهد بود که فرآیند آن با شروع ثبت نام از ۱ مهر ۹۷ آغاز شده و اختتامیه آن در ۲۶ بهمن ۹۷ برگزار خواهد شد. »

هما راد در مورد تفاوت یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران با ادوار گذشته توضیح می دهد: « تلاش ما بر این است که امسال تمام فرایند ها نسبت به ادوار گذشته بهتر شود. با توجه به این که در دوره قبل جشنواره برای اولین بار شورای داوری تشکیل شد، امسال با استفاده از تجربیاتی که بدست آمد به همراه انتقادات شورای داوری و مخاطبین جشنواره، تمرکز روی بهبود فرایند داوری قرار گرفت. امسال داوران جدیدی به شواری داوری اضافه شدند. همچنین از منتقدین دوره های قبل و فعالین این حوزه برای داوری دعوت به همکاری شده است. طی جلساتی که از دو ماه قبل تاکنون با حضور این افراد در حال برگزاری است، اقدام به بازبینی فرایندها کردیم و تلاش داریم امسال داوری متفاوتی نسبت به دوره های پیشین داشته باشیم.»

راد از گروه بندی های جدید در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران خبر می دهد و می گوید: « امسال گروه بندی های دست خوش تغییرات شد و سعی کردیم تعاریف گروه ها را استارنداردتر کنیم و بهبود ببخشیم. هدف در یازدهمین دوره جشنوراه وب و موبایل ایران این است که رضایت مخاطبان در دو حوزه داوری و گروه بندی ها بدست بیاید تا بتوانیم هم از دید مردم و هم از دید تخصصی، بهترین ها را در هر حوزه معرفی کنیم.»

او تغییرات ایجاد شده در شورای داوری و شروع زودهنگام یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران را نقاط قوت این دوره از جشنواره معرفی می کند و می گوید: « امسال تلاش شد با شروع زودهنگام جشنواره برای تمام جزئیات برنامه ریزی دقیقتری انجام دهیم. روی انتقادات و پیشنهاداتی که مخاطبین و داوران داشتن بیشتر از پیش زمان گذاشتیم. نقطه قوت دیگر این دوره از جشنواره حمایت بیشتر سازمان ها نسبت به ادوار گذشته است. حمایت معنوی سازمان های دولتی و وزارت خانه های امسال رشد چشمگیری داشته است و در بلاگ جشنواره اعلام شده و همچنان در حال به روز رسانی است.»

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *