قابلیت تماس امن اسنپ به قزوین رسید

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶

قابلیت تماس امن اسنپ در شهر قزوین نیز فعال شد.

به این ترتیب کاربر راننده و مسافر در حین سفر می‌توانند از طریق یک شماره‌ سوم با یکدیگر تماس برقرار کنند. شهر قزوین پنجمین شهری است که قابلیت تماس امن در آن به مرحله اجرایی می‌رسد و اسنپ درصدد است تا به‌زودی این قابلیت را در تمام شهرهای تحت پوشش خود اجرایی کند. پیشتر، این قابلیت در شهرهای مشهد، ارومیه، اراک و کرج فعال شده بود. با فعال شدن این قابلیت، مسافران و رانندگان فقط در هنگام سفر می‌توانند با یکدیگر مکالمه کنند و شماره شخص به طرف مقابل نمایش داده نمی‌شود.

استفاده از این قابلیت هزینه‌ مضاعفی برای کاربران اسنپ نخواهد داشت. چنین پروژه‌ای برای نخستین‌بار است که در ایران عملیاتی می‌شود و به همین دلیل اسنپ آن را یکی از اصلی‌ترین مزایای رقابتی خود می‌داند و در راستای تعهدات اسنپ به افزایش کیفیت سرویس‌های خود و ارج نهادن به حریم خصوصی کاربرانش عملیاتی شده است.


حسین نکومنش، مدیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اسنپ در توضیح پروژه تماس امن می‌گوید: “اگر پس از پذیرش درخواست سفر خود در شهر قزوین، ضمن تماس با کاربر راننده با شماره‌ای شبیه به یک شماره‌ تلفن ثابت یا شماره‌ای نظیر ۰۹۰۱۰۰۰۹۰۰۱ برخورد کردید، نگران نشوید، این قابلیت تماس امن است و آن‌ سوی خط راننده اسنپ است که به تلفن شما پاسخ می‌دهد.”

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *