برگزاری دومین دوره‌ی مسابقات برندکاپ با حمایت علی پروین

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶

دومین دوره از مسابقات برندکاپ (جام فوتسال برندهای برتر) با حضور و حمایت اسطوره پرسپولیس علی پروین، نیمه دوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش وبنا، قرعه‌کشی این دوره از مسابقات برندکاپ در اوایل بهمن ماه انجام می‌شود و از نیمه دوم بهمن شاهد شروع بازی‌ها خواهیم بود. در حال حاضر ۱۲ تیم از برندهای برتر در حوزه‌های مختلف جهت شرکت در مسابقات ثبت‌نام کرده‌اند.

درباره برندکاپ

برندکاپ یک رویداد دوستانه و ورزشی است که بین شرکت‌ها و استارتاپ‌ها به صورت دوره‌ای (لیگ) برگزار می‌شود. در چنین محیطی علاوه بر جنبه تفریحی و سلامتی، تعامل هرچه بیشتر و بهتر میان شرکت‌ها نیز امکان‌پذیر خواهد بود.


تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره

در این دوره از رویداد ورزشی برندکاپ ۱۲ تیم از برندهای مطرح از قبیل ای‌نتورک، دیجی‌کالا، پرشیاخودرو (BMW)، صبانت، آیو، آواتک، دامداران، داروسازی عبیدی، علی‌بابا، لیون کامپیوتر، پیمنت۲۴ و فست‌کلیک حضور دارند که از نیمه دوم بهمن ماه در بهترین سالن ورزشی مجموعه فرهنگی و ورزشی انقلاب در مقابل هم قرار می‌گیرند.

تیم اجرایی برندکاپ، برنامه‌های متنوعی در زمینه‌های ورزشی مختلف برای این رویداد پیش‌بینی کرده است که در مرحله اول با فوتسال آغاز شده و سپس ورزش‌های دیگر توسط متخصصین و قهرمانان آن‌ها برگزار می‌شود.

با توجه به ظرفیت محدود جهت ثبت‌نام شرکت خود، هم‌اکنون به بخش رزرو وبسایت برندکاپ مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *