حل چالش‌های کسب‌وکارها توسط استارتاپ‌ها در رویداد دورخیز

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶

رویداد دورخیز نوآورانه از ۱۵ الی ۲۰ بهمن‌ماه به میزبانی شتابدهنده تک در دانشکده صنایع دانشگاه علم‌وصنعت ایران برگزار می‌شود.

درباره دورخیز نوآورانه

دورخیز یک برنامه آموزشی و تجربی ۳ و ۷ روزه شامل مراحل مختلف و جذاب است که در آن چالش‌ها و مسائل سازمان‌ها، کسب‌وکارها و صنایع مختلف در چارچوب محورهای مدنظر مطرح شده و در طول مدت برنامه، تیم‌ها با حضور در کارگاه‌های آموزشی، برنامه‌های منتورینگ و مشاوره و همچنین کارگروهی به دنبال حل این چالش‌ها با ایده‌های نوآورانه خود خواهند بود. این رویداد با ترکیب دو مفهوم استارتاپ ناب و نوآوری باز طراحی شده است. پس از مطرح شدن ایده‌ها برای حل مشکلات، ایده‌های برتر انتخاب شده، تیم تشکیل می‌شود و تیم‌ها بر روی ایده خود تا تبدیل آن به محصولی اولیه تا پایان برنامه کار می‌کنند. در طی برنامه علاوه بر کار گروهی، ورکشاپ‌های آموزشی و جلسات منتورینگ نیز گنجانده شده تا ایده‌ها هرچه بیشتر به سوی پختگی گام بردارند. مربیان و مشاوران برنامه نیز به طور مداوم با حضور در محل کار تیم‌ها به سوالات و ابهامات آن‌ها پاسخ می‌دهند.

برای مشاهده چالش‌های مطرح شده در این رویداد به این لینک و به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و شرکت در این رویداد به وبسایت دورخیز مراجعه کنید.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *