آغاز ثبت‌نام در رویداد یلدای کارآفرینان استارتاپی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶

رویداد یلدای کارآفرینان استارتاپی، ۲۹ آذرماه از ساعت ۱۲ الی ۲۱ به میزبانی هفته‌نامه شنبه در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

درباره این رویداد

یلدای کارآفرینان استارتاپی رویدادی است که هر سال به مناسبت شب یلدا برگزار می‌شود. سال قبل با حضور حداکثری فعالان اکوسیستم استارتاپی ایران در کتابخانه ملی ایران برگزار شد. امسال هم مانند سال گذشته خانواده اکوسیستم استارتاپی ایران گردهم می‌آیند تا از بیم‌ها و امیدهایشان برای سال ۹۷ بگویند. از مشکلاتی که پشت سر بود و از موانعی که باید گذر کنیم و از آینده پیش روی اکوسیستم استارتاپی ایران. در یلدای ۹۶ علاوه بر حضور بخش قابل توجهی از میهمانان که بعنوان پنلیست حضور داشتند. امسال تعداد بیشتری از مدیران و فعالان زیست‌بوم استارتاپی به این جمع اضافه خواهند شد و با شما صحبت خواهند کرد. همچنین علاوه بر تغییراتی در اجرا و موضوعات برای اولین‌بار از دو تندیس رونمایی خواهد شد. “تندیس اسب تک شاخ” و “تندیس یلدا”  این تندیس‌ها به استارتاپ‌های موفق و توسعه‌دهندگان اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی اهدا خواهد شد.

با توجه به حضور بیش از ۸۰۰ نفر از مدیران استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاران، مدیران وی‌سی‌ها، شتابدهنده‌ها، فضاهای اشتراکی  و همچنین مدیران نهادهای مالی، بانک‌ها، سازمان‌های دولتی و خصوصی و مقامات کشوری و فعالان، استارتاپی‌ها که بدنه اصلی اکوسیستم استارتاپی ایران هستید. سعی شده تا زمان بیشتری را برای گپ‌وگفت و رد و بدل کردن شماره تماس و شروعی برای آغاز همکاری‌ها فراهم شود. به همین منظور برای تمام کسانی که علاقمند هستند، غرفه‌هایی را تدارک دیده شده تا بتوانند خودشان و کسب‌وکارشان را معرفی کنند.


به صورت کلی نمایشگاه از ساعت ۱۲ شروع می‌شود و در ساعت ۲ شاهد شروع رسمی همایش خواهیم بود. در میانه برنامه تایم استراحت و بازدید از نمایشگاه و گپ‌وگفت است و ساعت ۸ شب بعد از پایان برنامه‌ها در کنار غرفه‌ها براساس سنت ایرانی مراسم انار خوری و آجیل خوری اجرا خواهد شد.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و تهیه بلیت به وبسایت ایوند مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *