همکاری کمیته امداد تهران با اسنپ در جهت اشتغال‌زایی مددجویان تهرانی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶

تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد استان تهران به نمایندگی محسن ولیئی به عنوان مدیرکل و شرکت ایده گزین ارتباطات روماک (اسنپ) به نمایندگی محمد رازینی به عنوان مدیرعامل امضا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، این تفاهم‌نامه به‌منظور هم‌افزایی هر چه بیشتر منابع و ظرفیت‌های موجود دو دستگاه در جهت توسعه اشتغال در بخش خدمات ارایه شده با رویکرد توانمندسازی اقتصادی خانوارهای تحت حمایت بین کمیته امداد و شرکت ایده گزین ارتباطات روماک (اسنپ) امضا شد.

اهداف همکاری

ایجاد اشتغال برای مددجویان واجد شرایط معرفی شده از سوی امداد در بخش حمل‌ونقل مسافر و بار در قالب اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی، به‌کارگیری مددجویان و فرزندان فارغ‌التحصیل شده آنان که دارای توانایی‌های لازم جهت معرفی به اسنپ در امور پشتیبانی، کمک به توسعه ناوگان حمل‌ونقل مسافر و باربری درون‌شهری در چارچوب قوانین و مقررات کشور از اهداف امضای این تفاهم‌نامه است. همچنین بر اساس این تفاهم‌نامه طرفین به برنامه‌ریزی مناسب جهت اجرایی نمودن مفاد تفاهم‌نامه، نظارت و ارزیابی میزان کیفیت کار و رفع موانع اجرایی تفاهم‌نامه و مستندسازی فعالیت‌های انجام‌شده متعهد شدند.


اقداماتی که در یکسال مدت تفاهم‌نامه اجرایی می‌شود

اولویت دادن به مددجویان معرفی‌شده از سوی کمیته امداد جهت تکمیل نیروهای موردنیاز، اولویت در به‌کارگیری مددجویان و فرزندان فارغ‌التحصیل معرفی شده توسط کمیته امداد در بخش‌های فنی، عملیات و اجرایی اسنپ، ارایه تخفیف به مددجویان در خصوص کمیسیون شرکت، شناسایی مددجویان واجد شرایط و معرفی آنان به شرکت اسنپ، ارایه آموزش‌های مهارتی لازم به مددجویان متقاضی با هدف کسب موفقیت آنان در اشتغال ایجادشده، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به مددجویان واجد شرایط به‌منظور تأمین خودرو یا موتورسیکلت و یا تلفن همراه هوشمند موردنیاز جهت فعالیت، نظارت مستمر بر طرح‌های اشتغال ایجادشده باهدف پایدارسازی و کسب درآمد مناسب برای خانواده‌ها ازجمله اقداماتی است که در یک سال مدت تفاهم‌نامه اجرایی خواهد شد.

محسن ولیئی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران، بابیان اینکه ۱۲۱ تفاهم‌نامه کمیته امداد استان تهران با خیریه‌ها و دستگاه‌های اجرایی در جهت ارایه خدمات مطلوب‌تر به جامعه هدف منعق شده است، گفت: از این تعداد ۱۹ تفاهم‌نامه درزمینه اشتغال‌زایی است تا جامعه هدف تحت حمایت از فرصت‌ها و مزیت‌های اقتصادی آنها بهره‌مند شوند.

محمد رازینی، مدیرعامل شرکت ایده گزین ارتباطات روماک (اسنپ) نیز ضمن ابراز خرسندی از امضای این تفاهم‌نامه گفت: به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کارآفرین علاقمند به همکاری با کمیته امداد به‌عنوان بزرگ‌ترین متولی امور خیریه هستیم تا در قالب این تفاهم‌نامه بتوانیم از ظرفیت مددجویان و فرزندان فارغ‌التحصیل دانشگاهی در امور پشتیبانی شرکت اسنپ بهره‌مند شویم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *