فک پلمپ دفتر تپسی در تبریز

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶

دفتر سرویس تاکسی‌آنلاین تپسی که در تبریز پلمپ شده بود، پس از انجام مذاکراتی که مدیران آن با اداره نظارت بر اماکن عمومی شهر تبریز داشتند بازگشایی شد.

به گزارش تابناک تبریز، مدیر روابط عمومی تپسی اعلام کرد: تپسی مجوز فعالیت در هر شهری را دارد و شهروندان تبریزی نیز از روز شنبه، چهارم آذر، هیچ محدودیتی برای درخواست تاکسی از طریق اپلیکیشن تپسی نخواهند داشت.

تپسی با وجود اخذ مجوز فعالیت در همه شهرهای کشور پس از ورود به هر شهری با موانع مشابهی روبرو می‌شود. این موانع تاکنون منجر به پلمپ کوتاه مدت دفاتر آن شرکت در برخی شهرها شده است. در حال حاضر تپسی جز در تبریز، در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه و رشت نیز فعال است. به نظر می‌رسد در هفته‌های اخیر این گسترش جغرافیایی سرعت بیشتری گرفته است. فقط در یک هفته گذشته تپسی وارد دو شهر بزرگ ارومیه و رشت شده است.


برخی ناظران معتقدند فشار رقبای سنتی تپسی موجب بسته شدن موقت برخی دفاتر آن شده بود. فشارهایی که با افزایش دامنه نفوذ این اپلیکیشن در کشور هر روز بیشتر از دیروز رنگ می‌بازد.

آشنایی با تپسی

تپسی سامنه‌ای هوشمند و قابل نصب بر روی موبایل است که مسافران را قادر می‌سازد به طور مستقیم با رانندگان تماس بگیرند و تاکسی دربستی درخواست کنند. هزینه سفرهای درون شهری، چنانچه از طریق نرم‌افزار تپسی انجام شود، تا حدودد ۴۰ درصد کاهش می‌یابد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *