رونمایی از پیام‌رسان بیتل جهت بالا بردن امنیت مسافران تاکسی‌های آنلاین

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶

صبح دیروز در سمیناری خبری که در محل شرکت هوشمند همراه اول با حضور خبرنگاران و مدیران این شرکت برگزار شد، اپلیکیشن بیتل جهت بالا بردن امنیت مسافران رونمایی شد.

به گزارش آی‌تی‌رسان، در ابتدای این مراسم، مدیر پروژه با اشاره به اینکه در سرویس بیتل شماره تلفن دو نفر که با هم تماس می‌گیرند مشخص نمی‌شود، افزود: ما این امکان را فراهم کرده‌ایم که طرفین، با امنیت و آرامش کامل با شخص مورد نظر خود و بدون مشخص شدن شماره‌های تماسشان، ارتباط برقرار کنند.

امیرهوشنگ کمالی‌فرد، مدیر پروژه بیتل در نشست خبری رونمایی از این اپلیکیشن اظهار کرد: دغدغه‌های بوجود آمده به خاطر اپلیکیشن‌های واسطه محور به خصوص در تاکسی‌های آنلاین، ما را بر آن داشت که خدمتی را در سطح ملی ارایه کنیم که دغدغه مردم را در رابطه با این شرکت‌ها مرتفع کند و حدود یک سال است که بر روی آن کار می‌کنیم. وی با اشاره به اینکه در پروژه بیتل شماره تلفن دو نفر که با هم تماس می‌گیرند مشخص نمی‌شود افزود: این امکان را فراهم می‌کنیم که طرفین، با امنیت و آرامش کامل با شخص مورد نظر خود و بدون مشخص شدن شماره‌های تماسشان، ارتباط برقرار کنند.
کمالی‌فرد در عین حال بیان کرد: بیتل می‌تواند در بحث مشاوره مانند مشاوره پزشکی، کسب‌وکارهای مختلف و روانشناسی نیز کمک کند که کارهای اجرایی آن در حال انجام است. نکته بعدی در حوزه B2C است که خود کاربر می‌تواند این اپلیکیشن را از سایت دریافت کند و این اپلیکیشن به عنوان یک منشی هوشمند عمل می‌کند.


همچنین، در این نشست مهندس محمدرضا سوهانیان مدیرعامل شرکت هوشمند اول بهشتی با اشاره به کاربردهای مهم این پروژه توضیح داد: این پروژه در فضای B2C و B2B کاربری دارد و حوزه وسیعی را شامل می‌شود. باتوجه به زیرساخت مکالمه‌ای که دیده شده، بیتل در واقع سرویس مدرن با نتورک کلاسیک اپراتور است چون به هر حال اپراتورهای موبایل به دنبال ورود به فضای دیجیتال هستند و اینکه از ابزارهای خود برای ارایه سرویس بهتر به بیزینس‌ها استفاده کنند. وی بیان کرد: بستر ارایه مشاوره بین بیمار و داروخانه، بیمار و پزشک (مشاوره دارویی) از دیگر بسترهای این پروژه است و برای این بستر ما امکان ارایه ۲۰ میلیون مکالمه در روز را داریم و از بالاترین تکنولوژی‌های دنیا در لایه این سرویس استفاده کردیم.

سوهانیان با اشاره به بحث B2C و با بیان اینکه این سرویس را به عنوان پایه در اختیار مردم قرار دادیم و در واقع مشتری اصلی آن، شرکت‌هایی هستند که تعداد زیادی پرسنل دارند گفت: با قرار دادن این اپلیکیشن توسط سازمان‌ها و شرکت‌ها به پرسنل خود در واقع مدیریت متمرکز مالی انجام می‌شود و علاوه بر کاهش هزینه در بخش‌های مختلف، کاهش هزینه مکالمه نیز خواهند داشت. وی با تاکید بر اینکه کاربری اصلی اپلیکیشن‌ها برای بیرینس‌هاست اظهار کرد: در کنار همه اینها کسانی هستند که می‌خواهند ارتباط یا مکالمه خاص داشته باشند که این امکان را فراهم کردیم. علاوه بر آن، بیتل قابلیت شخصی‌سازی هم دارد که روی آن انواع سرویس‌های دیجیتال قرار می‌گیرد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *