تبلیغات بر بستر تلگرام و اینستاگرام با دیدوگرام

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶

دیدوگرام ، ارایه دهنده خدمات تبلیغاتی بر بستر تلگرام و اینستاگرام است که با استفاده از آن می‌توانید بدون نیاز به هماهنگی با تک تک مدیران کانال‌های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی، کمپین تبلیغاتی خود را راه‌اندازی کنید و به روش‌های مختلفی تبلیغات داشته باشید.

خدمات

سرویس دیدوگرام روش‌های متفاوتی را برای تبلیغات در اختیار کاربران قرار می‌دهد که هر کدام با توجه به نیاز و هدف آنها می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. خدماتی از قبیل تبلیغات کلیکی تلگرام، تبلیغات بازدیدی تلگرام، کمپین تبلیغاتی در کانال‌های پر بازدید تلگرام، تبلیغات بازدیدی برای ویدیو در اینستاگرام، کمپین تبلیغات در صفحات پربازدید اینستاگرام، ساخت ربات تلگرام، ساخت ربات افزایش فالوور اینستاگرام از جمله خدمات دیدوگرام به شمار می‌رود.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات به وبسایت دیدوگرام مراجعه نمایید.


۳ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. چتروم تهران اتاقی است برای گفت وگو با محیطی صمیمی ومطمعن برای بیان خاطرات زندگی مشترک و همدلی زوج های جوان.تهران چت محیطی گرم و دلنشین برای تجربه عاشقانه ای متفاوت. تهران چت بهاری نو برزمستان دل.تهران چت آغازی دوباره برای نقش بستن زیبا ترین نگاره ها بردیوار دل.
    http://www.tehran21chat.ir

  2. فوق العاده بود . خیلی سپاسگزارم از اطلاعات مفیدتون، همیشه بهترین مطالب رو در سایت شما پیدا میکنم . شغل من هم تولید تم تولد دخترانه و تم تولد پسرانه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ، عمده فروشی تم تولد و فروش عمده لوازم تولد با بهترین شرایط .همراهان شما هم میتوانند عضوی از خانواده نامبروان تم شوند. فقط کافیست به آدرس www.number1theme.ir مراجعه کنید .

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *