ارایه محصولات فروشگاه‌های فیزیکی به کاربران اینترنتی در ویگوبازار

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶

بازار اینترنتی ویگوبازار، پلتفرم جامع خرید و فروش اینترنتی ایران است که بازاری مجازی برای تمامی فروشگاه‌ها و خریداران ایرانی ایجاد کرده و محدودیت‌های یک فروشگاه اینترنتی را ندارد.

خدمات

در ویگوبازار فروشگاه‌های واقعی سطح شهر (پس از تایید مجوز‌های قانونی) ثبت شده و در بستر ویگوبازار شروع به فعالیت می‌کنند. سپس فروشگاه‌ها با در اختیار داشتن فروشگاه اینترنتی اختصاصی، می‌توانند به عرضه محصولات خود پرداخته و مراحل فروش از قبیل تبلیغات، ارسال سفارش، دریافت مبلغ سفارش و… را به ویگوبازار بسپارند. کاربران می‌توانند با جستجوی محصول مورد نظر خود از میان گروه کالاهای متنوعی مانند کتاب، لوازم نور و روشنایی، اسباب‌بازی، لوازم خانگی، لوازم شخصی، محصولات آرایشی و بهداشتی و… بهترین قیمت را پیدا کنند و نسبت به خرید اینترنتی آن اقدام نمایند.

ویژگی‌ها

ارایه کالا با قیمت عمده، تحویل کالا در کمتر از ۲۴ ساعت و گارانتی محصولات از ویژگی‌های ویگوبازار به شمار می‌رود. همچنین سرویس جدید آن به نام ویگوجت به کاربران این امکان را داده تا با ثبت سفارش خود پیش از ساعت ۱۵، محصول مورد نظر را در کمتر از ۳ ساعت دریافت نمایند.


به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات به وبسایت ویگوبازار مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید ویگوبازار را از طریق صفحه اینستاگرام آن دنبال کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *