فراخوان جشنواره وب و موبایل ایران جهت جذب حامی

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶

جشنواره وب و موبایل ایران به منظور برگزاری دهمین دوره این جشنواره اقدام به جذب حامی می‌نماید.

به گزارش دبیرخانه جشنواره وب و موبایل ایران در این دوره از جشنواره پکیج‌های ویژه‌ای برای شرکت‌های بزرگ، شتابدهنده‌ها، استارتاپ‌ها، رسانه‌ها و… در نظر گرفته شده است که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم:

شرکت‌های بزرگ

شرکت‌های بزرگ با حمایت مالی و حضور در میان حامیان جشنواره، فرصت اطلاع‌رسانی نسبت به فعالیت خود در میان تعداد عظیمی از کاربران اینترنت و نرم‌افزارهای موبایل را به دست می‌آورند.


استارتاپ‌ها

استارتاپ‌های نوپا به منظور معرفی خود به بیش از ۱۴۰۰ شرکت‌کننده که از کاربران اینترنت، نرم‌افزارهای موبایل و شتابدهنده‌ها هستند، با تهیه پکیج مخصوصی که برای آنها در نظر گرفته شده، علاوه بر معرفی در طول برگزاری جشنواره در سایت و شبکه‌های اجتماعی، در روز کنفرانس نیز از فضای نمایشگاهی بهرمند می‌شوند و کانتر مخصوصی در سالن استارتاپ‌ها برای آنها قرار داده می‌شود. همچنین با توجه به برگزاری جشنواره در تهران و سهولت در استقرار و حضور استارتاپ‌های حاضر در دیگر شهر‌های ایران، تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

شتابدهنده‌ها

شتابدهنده‌ها می‌توانند از فضای نمایشگاهی جنبی جشنواره استفاده کنند و به معرفی استارتاپ‌های زیر مجموعه خود بپردازند. علاوه بر آن با تهیه این پکیج در کتابچه جشنواره وب و موبایل ایران، خود و استارتاپ‌های زیرمجموعه آنها معرفی خواهد شد. همچنین برای حضور استارتاپ‌های زیرمجموعه در مراسم اختتامیه شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته شده و شتابدهنده‌ها می‌توانند با قیمت کمتری برای آنها بلیت تهیه کنند.

رسانه‌ها

رسانه‌های مختلف می‌توانند با پوشش اخبار مرتبط با جشنواره وب و موبایل ایران، در کنار این رویداد حضور داشته باشند و به جمع حامیان بپیوندند.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارایه پکیج‌ها و تهیه ‌آن با آدرس ایمیل sponsoring@iwmf.ir در ارتباط باشید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *