حمایت از اپلیکیشن‌های ایرانی در دومین جشنواره متولد ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶

دومین جشنواره (متولد ایران) به منظور حمایت از اپلیکیشن‌های ایرانی از امروز چهارشنبه ۲۵ مردادماه به مدت یک هفته در کافه بازار برگزار می‌شود.

امسال نیز همانند سال گذشته کافه بازار جشنواره‌ای به منظور حمایت از محصولات ایرانی برگزار کرده است که در جریان این جشنواره صفحه اول بازار به مدت یک هفته به برنامه‌ها و بازی‌های ایرانی اختصاص داده می‌شود و محصولات توسعه‌دهندگان داخلی در معرض دید بیش از ۳۴ میلیون کاربر ایرانی قرار می‌گیرد.

کافه بازار اعلام کرد در اولین دوره این جشنواره شاهد رشد ۱۵ درصدی نصب روزانه برنامه و بازی ایرانی در بازار بودیم و تجربه نشان داده که حمایت از محصولات داخلی سبب رشد کمی و کیفی این محصولات خواهد شد.


کافه بازار امیدوار است این اقدام با همراهی بیش از ۲۱ هزار توسعه‌دهنده ایرانی، علاوه بر شناساندن محصولات باکیفیت به کاربران و جلب اعتماد آنان، سبب اقبال بیشتر به برنامه‌ها و بازی‌های داخلی و رونق بیشتر این صنعت در ایران شود.

لازم به ذکر است در این یک هفته، کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌توانند برای حمایت از تولیدکنندگان اپلیکیشن و بازی ایرانی، با هشتگ #متولدایران محبوب‌ترین بازی و برنامه‌های ایرانی روی گوشی خود را معرفی کنند تا در پایان، محصولات محبوب‌تر در بازار به مخاطبان و کاربران معرفی شوند.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. بازی هادس بهترین و گرافیکی ترین بازی ایران.ازش حمایت کنیم.#متولدایران #هادس #hados

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *