۴ روز تا پایان مهلت ثبت‌نام در دومین اجلاس توسعه‌دهندگان وب فارسی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶

دومین اجلاس توسعه‌دهندگان وب فارسی پنجشنبه ۱۲ مردادماه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶ در مرکز همایش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

درباره اجلاس

پس از برگزاری نخستین دوره اجلاس توسعه‌دهندگان وب فارسی در آذر ماه سال ۹۵ در سالن همایش‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که با استقبال سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی و با هدف نزدیکی هرچه بیشتر این دو کفه قدرت وب فارسی برگزار شد، دوازدهم مردادماه پیش رو، دومین دوره از این اجلاس با قدرت و کیفیتی دوچندان، پذیرای حضور مخاطبان این حوزه خواهد بود.
در این دوره از اجلاس، تمرکز جدی‌تری بر بخش غیر دولتی صورت گرفته است و تلاش شده سخنرانی‌ها و پنل‌هایی در جهت انتقال تجربیات و دانش افراد فعال در حوزه وب فارسی در چهارچوب برگزاری این رویداد گنجانده شود. این اجلاس به همت کانون توسعه‌دهندگان فضای مجازی و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات برگزار می‌شود.

محورها

این دوره در راستای پنج محور حیاتی و کلیدی وب فارسی یعنی طراحی و توسعه، کارآفرینی، فناوری‌های مالی (فینتک)، امنیت سایبری و کسب‌وکارهای اینترنتی و با سخنرانی افراد سرشناس و متعددی از حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود. لازم به توضیح است این دوره از رویداد شاهد سخنرانی افراد متعدد و بیشتری نسبت به دوره اول خواهد بود.


به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و آشنایی با سخترانان به وبسایت اجلاس وارد شوید و برای تهیه بلیت به وبسایت ایوند مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *