فاز اول کانال ملی به اشتراک گذاری تجارب و آموزش مدیران در بستر اینترنت راه اندازی شد.
به گزارش وبنا فاز اول وبسایت ایدهپردازان به منظور کاهش شکست استارتاپها و افزایش رشد و نقدینگی کسبوکارهای متوسط راهاندازی شد تا مدیران و کارشناسان فعال در این زمینه بتوانند اطلاعات تجربی و عملی مورد نیاز خود را دریافت کنند.
به گفتهی سهیل نظری مدیر مارکتینگ ایدهپردازان، فروش و نقدینگی تعداد بسیاری از شرکتها و استارتاپ ها به دلیل نداشتن اطلاعات تجربی در حوزه بازاریابی در ایران رو به کاهش بوده است. به طوری که پس از مدت زمان ۱ تا ۳ سال نامی از آنها در زمره کسبوکارهای فعال کشور دیده نمیشود. وی ادامه داد: امید است با راهاندازی سامانههای آموزشی تصویری شاهد تکرار اشتباهات کسبوکارهای دیگر نباشیم و رشد کشور عزیزمان را در راستای اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال شاهد باشیم.
به منظور دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت ایدهپردازان مراجعه نمایید.