نمایشگاه الکامپ امسال بزرگترین الکامپ تاریخ

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور اعلام کرد: نمایشگاه الکامپ امسال از نظر متراژ بیش از ۷۰ درصد رشد داشته و در نتیجه دوره بیست‌وسوم، بزرگ‌ترین الکامپ تاریخ خواهد بود.

ناصرعلی سعادت رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در نشست خبری نمایشگاه الکامپ گفت: مهم‌ترین تفاوت نمایشگاه امسال با سال گذشته این است که الکامپ به‌جای پاییز در تابستان برگزار می‌شود. همچنین هم‌زمان با الکامپ هیچ نمایشگاه دیگری برگزار نمی‌شود و این موضوع دست ما را برای برآورده کردن بسیاری از خواسته‌های صنف باز گذاشته است.
وی افزود: البته تغییر تاریخ الکامپ، سبب شد فاصله بین دوره الکامپ ۲۲ و ۲۳ کوتاه شده و فرصت کافی برای برنامه‌ریزی و اجرا نداشته باشیم. به ویژه برخی شرکت‌های خارجی که سالانه برنامه‌ریزی می‌کنند، عملا امکان حضور در این دوره را نیافتند. اما نتیجه کار نشان می‌دهد مزایای تغییر تاریخ بیشتر از زیان آن بوده است. سعادت با بیان این که فضای نمایشگاه امسال بیش از ۷۰ درصد رشد داشته است گفت: سال گذشته الکامپ در ۱۸ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار شد. این در حالی است که فضای مفید امسال به ۳۴ هزار متر مربع رسیده است.

عدم انتقال الکامپ به شهر آفتاب

وی درباره این که چرا الکامپ به شهر آفتاب منتقل نمی‌شود گفت: کل فضای سرپوشیده شهر آفتاب ۱۲ هزا رمتر مربع است و اکنون متراژ نمایشگاه الکامپ چند برابر آن است.
سعادت درباره وضعیت اینترنت نمایشگاه نیز گفت: تامین اینترنت از سوی شرکت سهامی نمایشگاه‌ها و برای رویداد‌های یکه در این فضا برگزار می‌شود، به یک شرکت واگذار شده و قاعدتا ما نیز مصرف کننده محسوب می‌شویم. البته در حال مذاکره با تامین‌کننده هستیم تا خدمات با کیفیتی ارایه کند.


آمار و ارقام الکامپ

باقر بحری عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و مدیر اجرایی الکامپ ۲۳ گفت: امسال فضای مفید نمایشگاه الکامپ ۳۴ هزار متر مربع و کل فضای تحت پوشش داده شده ۶۰ هزار متر مربع است که در تاریخ الکامپ بی‌سابقه است.
وی با بیان این که شرکت‌های خارجی از ۲۰ کشور در هزار متر مربع در نمایشگاه الکامپ حضور دارند گفت: از کشورهای کره‌جنوبی، چین و تایوان شرکت‌هایی به طور مستقیم در نمایشگاه حضور خواهند داشت. با این حال شرکت‌هایی از هلند، آلمان، ایتالیا، ژاپن و… نیز به الکامپ امسال می‌آیند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *