با چطور به راحتی مهارت‌های مورد نیاز خود را بیاموزید

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۶

چطور نام وبسایتی است که به صورت روزانه مطالبی در خصوص یادگیری، پیشرفت و موفقیت را به صورت خلاصه شده و با کیفیت ارایه می‌دهد. در این وبسایت مطالب آموزشی دسته‌بندی شده وجود دارد تا کاربران به راحتی مطلب مورد نیاز خود را بیابند و از آن بهره‌مند شوند.

خدمات

از جمله خدمات وبسایت چطور می‌توان به تولید محتوا در حوزه‌های مهارت‌های ارتباطی، مدیریت و رهبری، استارتاپ و کارآفرینی، منابع انسانی، قدرت ذهن، موفقیت شغلی و تحصیلی، بازاریابی و فروش، مالی و سرمایه گذاری، سبک زندگی و مسائل حقوقی اشاره کرد.

چطور پرو

بخشی به نام چطور پرو در این وبسایت وجود دارد که دوره‌های حرفه‌ای مهارتی به صورت قدم به قدم در آن قرار داده شده است که برای یادگیری کاربر برنامه‌ریزی می‌کند تا با زحمت کمتری درس‌ها و دوره‌های مورد نیاز خود را به اتمام برساند و به طور روزانه بر اساس خواسته‌های او و دوره‌هایی که به برنامه خود اضافه کرده‌ است، یک به یک درس‌ها را به صورت خودکار ارسال می‌کند. در حال حاضر مباحث مدیریتی، توسعه فردی، روانشناسی و موفقیت بخش اصلی آموزش‌های چطور پرو است.


تفاوت چطور و چطور پرو

چطور مجموعه‌ای از مقالات و مطالب آموزشی در زمینه‌های مختلف مانند موفقیت، مدیریت و توسعه فردی است اما چطور پرو مجموعه‌ای از دوره‌های آموزشی است که کاربران امکان گذراندن آن‌ها را دارند و عناصر مهم دیگری همچون برنامه یادگیری، وضعیت پیشرفت کاربر در موضوعات مختلف و بسیاری امکانات دیگر تفاوت چطور پرو و چطور است.

به منظور استفاده از خدمات و دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت چطور و یا وبسایت چطور پرو مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید چطور را از طریق صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *