سومین کنفرانس تحقیقات بازاریابی چهارشنبه ۲۸ تیرماه در مرکز همایشهای هتل المپیک برگزار میشود.
درباره کنفرانس
تحقیقات بازاریابی به عنوان اولین گام و با اهمیتترین مرحله از فرآیند بازاریابی در سازمانها به شمار میآید و به تعیین، جمعآوری، تحلیل و ارایه سیستماتیک و عینی اطلاعات به منظور بهبود تصمیمگیریهایی که با شناخت فرصتها و حل مشکلات در بازاریابی مرتبط هستند، میپردازد. این پژوهشها مصرفکنندگان، مشتریان، سازمان و جامعه را از طریق اطلاعات بازار مرتبط مینماید. در این کنفرانس که با همکاری و حمایت اساتید و خبرگان حوزه بازاریابی و مدیریت بازار برگزار میشود به زمینههای اجرایی، علمی و نیاز روزافزون به تبادل نظر و گسترش اندیشههای نو پرداخته خواهد شد.
به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و ثبتنام به وبسایت کنفرانس تحقیقات و بازاریابی مراجعه نمایید.