تخفیف برای سرویس‌های جدید در جشنواره تابستانه ای‌نتورک

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶

ای‌نتورک به تازگی از سرویس‌های جدید خود رونمایی کرد و به منظور شروع قدرتمند کسب‌وکارها در فصل تابستان، اقدام به برگزاری جشنواره تابستانه نموده است و سرویس‌های زیر را از امروز تا ۳۱ خردادماه با ۳۰٪ تخفیف ارایه می‌دهد.

کمپین‌های تبلیغاتی جدید

کمپین تبلیغات CPM: تبلیغات CPM یک روش پرداخت است که در ازای ۱۰۰۰ بار نمایش بنر در شبکه تبلیغات هزینه‌ ثابتی پرداخت می‌شود. در روش CPM توجه بیشتر روی برندینگ، معرفی محصولات و یا القای پیام خاص برای مخاطبان است. بنابراین تبلیغات CPM برای کسب‌وکارهایی که به دنبال ایجاد برندینگ و معرفی محصول و خدمات خود در کوتاه‌ترین زمان و به صورت گسترده هستند بسیار مفید خواهد بود.
کمپین موبایلی روی صفحات وب: در این نوع کمپین، بنرهای تبلیغاتی فقط بر روی مرورگرهای موبایل و تبلت نمایش داده می‌شود. در واقع بنرهای موجود در سایت صرفا در هنگام ورود کاربران از طریق دستگاه‌های موبایل و تبلت به آنها نمایش داده می‌شود. اگر محصولات و خدمات کسب‌وکاری برای دارندگان این دستگاه‌ها مناسب است و یا می‌خواهند اپلیکیشن کسب‌و‌کار خود را معرفی کنند کمپین موبایل روی صفحات وب یکی از بهترین گزینه‌ها است.
کمپین هدف‌گیری مجدد محصولات: هدف‌گیری مجدد محصولات این امکان را به کسب‌وکارها می‌دهد تا بتوانند محصولاتی را که افراد در فروشگاه آنلاین آنها مشاهده کرده‌اند را مجدد به طور خودکار در سراسر محیط اینترنت به آنها نمایش دهند. اگر کاربران از یک فروشگاه اینترنتی بازدید داشتند و بدون خرید از آن خارج شدند، هنوز شانس تبدیل شدن آنها به مشتری وجود دارد و کمپین هدف‌گیری مجدد محصولات این امکان را برای این فروشگاه‌ها فراهم می‌کند.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از تخفیف به این لینک مراجعه نمایید.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *