شیفت، سفارش آنلاین خدمات خانه‌ها و شرکت‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶

شیفت، سیستم‌ درخواست خدمات مورد نیاز خانه‌ است، که با قیمت‌گذاری منطقی و استاندارد، خدمات خود را توسط متخصصین مورد اطمینان و مجرب ارایه می‌دهد. استارتاپ شیفت به عنوان بازار آنلاین خدمات تخصصی و با هدف ارایه خدمات مورد نیاز خانه‌ها و سازمان‌ها، در سال ۹۵ راه‌اندازی شده است.

خدمات

پلتفرم شیفت درخواست کنندگان خدمات را به نیروهای متخصص مطمئن، در سریع‌ترین زمان متصل می‌کند. در حال حاضر سرویس نظافت منزل، لوله کشی، سرویس کولر، سیم کشی و نقاشی ساختمان را در تمامی نقاط تهران و ری ارایه می‌دهد.

سعید جمشیدی موسس شیفت می‌گوید: بارها برای خودمان پیش آمده بود که به دنبال خدمات تخصصی مانند عکاس برای مراسم عروسی، لوله کش یا جوشکار سیار یا حتی کلیدساز باشیم. بعد از صرف زمان و کلی جستجو، یا متخصص مورد نظرمان را پیدا نکرده‌ایم و یا فردی که پیدا کرده بودیم که با نیازمندی‌های ما مطابقت نداشته است. قبل از وجود سرویس‌هایی مانند شیفت، تنها گزینه‌ قابل دسترس، وبسایت‌هایی بودند که لیستی از آدرس و شماره تلفن‌های متخصصین را نمایش می‌دادند. اما با شیفت، علاوه بر اینکه از هزینه انجام کار خود از قبل مطلع شده‌اید، می‌توانید مشخصات کامل متخصص را ببینید و در سرویس‌هایی مانند معلم خصوصی، عکاسی و … که بر اساس پارامترهای قیمت، سابقه و کیفیت نیاز به تصمیم‌گیری دارید، نمونه کارها و سوابق کاری متخصص را مشاهده کنید و از نظر سایر مشتریان قبلی و امتیازی که به وی داده‌اند استفاده کنید.
جمشیدی افزود: تا قبل از پایان سال ۹۶، تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان، از ترجمه تا عکاسی برای مراسم‌ها و رویدادها و از آموزش و تدریس موسیقی تا خدمات تعمیر اتومبیل در محل را به خدمات ارایه شده در شیفت بیافزاییم.


ثبت‌نام متخصصان

افرادی که در تمامی زمینه‌های خدماتی مانند لوله کشی، نقاشی ساختمان، تدریس خصوصی، عکاسی، فیلمبرداری، ترجمه، نویسندگی، گرافیک و… صاحب تخصص هستند، می‌توانند با مراجعه به صفحه ثبت نام متخصصان، اطلاعات خود را ثبت نموده، تا پس از انجام مراحل بررسی مدارک و احراز هویت، خدمات خود را توسط شیفت به مشتریان ارایه دهند و کسب درآمد کنند.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات به وبسایت شیفت مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید شیفت را از طریق صفحه اینستاگرام آن دنبال نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *