بیبی‌پرو، فروشگاه اینترنتی محصولات مادر، کودک و نوزاد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶

بیبی‌پرو یک فروشگاه اینترنتی محصولات مادر و کودک است که با نگاهی مادرانه و با در نظر گرفتن نیازهای مادر باردار از اولین ماه‌های بارداری تا پس از زایمان و در زمان پرورش فرزند، همراه و هم‌گام با او به برطرف کردن نیازهای مادر و فرزند می‌پردازد.

خدمات

فروش محصولات مراقبت‌های بهداشتی (تمامی وسایل مورد نیاز برای تعویض کودک، محصولات مربوط به شستشو در حمام، وسایل بهداشت پوست و مو، دهان و دندان و البسه)، انواع لباس کودک و نوزاد (لباس دخترانه، پسرانه و لباس نوزاد)، انواع لوازم غذاخوری، بازی و سرگرمی‌های متناسب با سنین مختلف نوزاد و کودک، محصولات و لوازم ایمنی و مراقبت، ملزومات خواب کودک، محصولات مرتبط با گردش و سفر (ساک حمل کودک، کالسکه و کریر، صندلی ماشین، آغوشی و ساک لوازم) و مایحتاج مادر از خدمات بیبی‌پرو به شمار می‌رود. همچنین در وبسایت بیبی‌پرو دوبخش دیگر وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم:
مجله ویکی‌بیبی: ویکی‌بیبی مجله تخصصی مادر و کودک است که در این مجله می‌توانید از آخرین مقالات درباره فرزندآوری و فرزندپروری آگاه شوید.
انجمن مادران: والدین در این انجمن‌ها تجربیات مثبت و منفی خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند.

ویژگی‌ها

از ویژگی‌های بیبی‌پرو می‌توان به ارایه محصولات با کیفیت، ارسال سریع و رایگان، پشتیبانی آنلاین و مشاوره تخصصی اشاره کرد.


برای استفاده از خدمات به وبسایت بیبی‌پرو مراجعه نمایید و از طریق صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام، بیبی‌پرو را دنبال کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *