بلکس‌آپ، مرجع دانلود فیلم ، سریال و مستند

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

بلکس آپ مرجع کامل دانلود فیلم، سریال و مستند است که تمامی فیلم‌ها، سریال‌ها و مستندهای موجود در این سایت با لینک مستقیم بصورت رایگان، بدون محدودیت در تعداد و سرعت دانلود با کیفیت‌های متنوع همراه با پیش نمایش و خلاصه داستان در آن قرار دارد. محتوای قرار گرفته شده در این وبسایت با خلاقیت و ایده‌پردازی خاصی شاخ و برگ گرفته است و به شکل جذاب و منحصر به فردی در نمایش جزئیات و حواشی تلاش دارد.

خدمات

دانلود فیلم سینمایی خارجی: بلکس آپ با قرار دادن چندین هزار فیلم سینمایی به عنوان کاملترین دایرکتوری دانلود فیلم سینمایی خارجی در ایران فعالیت می‌کند. اطلاعاتی از قبیل تاریخ اکران، کشور تولید کننده فیلم سینمایی، زبان، امتیاز، مدت زمان، بازیگران و دست اندرکاران برای هر فیلم سینمایی در صفحه مخصوص همان فیلم وجود دارد تا به راحتی فیلم مورد علاقه خود را انتخاب، دانلود و تماشا کنید.

دانلود سریال: بیش از ۵۰۰ عنوان سریال در آرشیو این وبسایت وجود دارد که با توجه به حواشی و جزئیات در کنار هم قرار گرفته‌اند. برای هر سریال یک صفحه کلی و برای هر فصل همان سریال نیز صفحه‌ای دیگر در نظر گرفته شده که با توجه به اطلاعات همان فصل تکمیل شده است. در صفحه کلی هر سریال اطلاعات کلی سریال و در صفحه مربوط به هر فصل اطلاعات خاصی مانند بازیگران مطرح، گالری عکس، پیش نمایش و دیگر موارد قرار دارد.


دانلود مستند: آثار مستند به دلیل اینکه شیوه جالبی در بیان مباحث علمی دارند و به گونه‌ای این مباحث پیچیده را برای فهم مخاطب ساده‌تر و جذاب‌تر می‌کنند به گزینه‌ای مناسب و رایج برای مخاطبان تبدیل شده است و به نظر می‌آید کسانی که حتی تا به امروز برای خواندن کتاب‌های علمی و تاریخی و… رقبت نداشته‌اند به گونه‌ای به آثار مستند علاقه نشان می‌دهند. گروه بلکس آپ نیز برای این آثار بخشی مجزا در نظر گرفته است و این آثار را به شکلی جذاب در وبسایت خود قرار داده است.

ویژگی‌ها

امکان دانلود با لینک مستقیم، بدون محدودیت، کیفیت‌های متنوع به همراه دانلود رایگان و امکان فیلترسازی و مرتب سازی فیلم و سریال بر اساس ژانر، سال تولید، کشور سازنده و… از ویژگی‌های بلکس‌آپ به شمار می‌رود. همچنین مطالب متنوعی به صورت روزانه به این وبسایت افزوده می‌شود.
قسمتی به نام باکس آفیس در نظر گرفته شده که جدول فروش فیلم‌های روز خارجی در آن قرار دارد. در بخش اخبار نیز خبرهای تلویزیونی و سینمایی، اخبار هنرمندان و اخبار اینستاگرامی وجود دارد.

به منظور استفاده از خدمات به وبسایت بلکس‌آپ مراجعه نمایید. از طریق صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام بلکس‌آپ از اخبار سینمایی و تلویزیونی باخبر باشید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *