رسپینا ۲۴، خرید اینترنتی بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس و رزرو هتل

تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶

رسپینا۲۴ سامانه فروش آنلاین بلیط هواپیما، اتوبوس، قطار و رزرو هتل است که تحت مدیریت شرکت خدمات مسافرت هوایی سامان سیر رسپینا از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را با بیش از ۱۰۰ کارشناس خبره آغاز کرده است. طراحی این وبسایت به نحوی انجام شده تا حتی افرادی که آشنایی زیادی با اینترنت ندارند بتوانند در کمترین زمان خدمات مورد نظر خود را دریافت کنند.

خدمات

بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی: مبدا و مقصد سفر و تاریخ رفت و برگشت مورد نظر را مشخص کنید تا لیستی از شرکت‌های هواپیمایی موجوn به همراه نوع هواپیما، تعداد صندلی‌های خالی، ساعت پرواز و قیمت‌ آنها را را مشاهده کنید و به دلخواه خودتان یکی از آنها را انتخاب نمایید.

بلیط قطار و اتوبوس: خرید آنلاین بلیط قطار و اتوبوس یکی از امکاناتی است که به تازگی به خدمات رسپینا ۲۴ اضافه شده و با مشخص کردن تاریخ رفت و برگشت، لیستی از انواع قطارها و اتوبوس‌های موجود به همراه قیمت آنها نمایش داده می‌شود تا بتوانید بهترین گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.


رزرو هتل‌های داخلی: به راحتی شهر و تاریخ مورد نظر را مشخص کنید تا تمامی هتل‌های موجود به همراه عکس‌ اتاق‌ها و قیمت‌ آنها نمایش داده شود و هتل مورد نظر خود را به صورت آنلاین رزرو کنید.

ویژگی‌ها

از ویژگی‌های رسپینا ۲۴ می‌توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته، امکان استرداد آنلاین، قیمت‌های تضمین شده و دریافت خدمات از تمامی ترمینال‌ها، شرکت‌های مسافربری، آژانس‌های مسافرتی و توریستی اشاره کرد. امکان استفاده از خدمات با تمام دیوایس‌ها فراهم شده است و همچنین در وبلاگ آن می‌توان مطالبی در خصوص اطلاعات سفر و مکان‌های گردشگری داخلی و خارجی مطالعه کرد.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات به وبسایت رسپینا ۲۴ مراجعه نمایید. از طریق صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام رسپینا ۲۴ از عکس‌های گردشگری دیدن کنید و از تخفیفات ویژه آن مطلع شوید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *