تایمنیکس، نرم‌افزار تخصصی ثبت و مدیریت زمان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶

تایمنیکس یک نرم‌افزار تحت وب ساده است که جهت ثبت و مدیریت زمان استفاده می‌شود. پس از بررسی ایده, حدود ۸ ماه مرحله آماده‌سازی محصول اولیه آن به طول انجامیده و هدف آن ارایه ابزاری ساده و کاربردی برای ثبت و مدیریت زمان شروع و پایان فعالیت است تا با استفاده از آن بتوان بهره‌وری را افزایش داد. تایمنیکس جایگزینی برای ابزارهای مشابه مانند excel, ثبت‌دستی و دستگاه ساعت زن است.

امکانات

از جمله امکانات تایمنیکس می‌توان به قابلیت ثبت شروع و پایان فعالیت در هر زمان و از هر مکان با تمام دستگاه‌ها، قابلیت افزودن عضو برای ثبت و مدیریت زمان شروع و پایان فعالیت، دریافت گزارش و جستجو در بین زما‌ن‌های ثبت شده اشاره کرد.

مزایا

با استفاده از تایمنیکس نیاز به وسایل اضافه، نیاز به انرژی برق، هزینه‌ها و آسیب به محیط زیست کاهش می‌یابد. استفاده از آن در هر دستگاهی شامل موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و … به صورت رایگان میسر است. در مقایسه با ابزارهای مشابه مانند برنامه Excel، ثبت دستی یا دستگاه ساعت زن ضمن ارزانتر بودن امکانات بیشتری مانند گزارش‌گیری، جستجو، بایگانی و… وجود دارد.


به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات به وبسایت تایمنیکس مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *