با استارتاپ فاندوران برای ایده‌های خلاق خود حامی مالی پیدا کنید

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۶

فاندوران یک بستر سرمایه‌پذیری جمعی (crowdfunding) است که در شهریورماه ۹۴، با تمرکز بر روی فعالیت‌های اجتماعی و طراحی محصول شروع به کار کرد و تا امروز توانسته است به تحقق ده‌ها پروژه کمک کند که این روند با شتاب ادامه دارد.

تعریف پروژه و دریافت حمایت مالی

فاندوران با ایجاد کانونی از پشتیبانان و صاحبان ایده‌های نوآورانه، بستری فراهم می‌کند تا همه اعضای این کانون با کمک هم ایده‌ها و طرح‌های خود را اجرا کنند. ایده‌های ثبت شده به تعداد زیادی از پشتیبانان نشان داده می‌شود و با حمایت آن‌ها، سرمایه‌ی مورد نیاز برای اجرای پروژه فراهم می‌شود. از طرفی خرد جمعی و نتایج بررسی پشتیبانان، راهنمای خوبی برای تصمیم‌گیری به منظور حمایت یا عدم حمایت از یک پروژه است.
افرادی که در زمینه‌‌ی هنر، فناوری، طراحی محصول، آی‌تی و امور اجتماعی و خیریه فعال هستند و ایده‌های خلاقانه دارند، برای پروژه خود در فاندوران کمپین طراحی می‌کنند و نسبت به جذب حمایت‌های مالی از مخاطبان فاندوران اقدام می‌کنند. پشتیبانان در ازای دریافت پاداش‌های مشخص، از کمپین‌های فعال در فاندوران حمایت می‌کنند.

به منظور دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت فاندوران مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید فاندوران را از طریق صفحه اینستاگرام و توییتر آن دنبال کنید.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *