با طرفداری از لحظه به لحظه فوتبال ایران و جهان با خبر باشید

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۶

سایت ورزشی طرفداری با رویکرد شبکه اجتماعی از دوم خردادماه ۱۳۹۱ شروع به کار کرد. این سایت به صورت تخصصی به فوتبال جهان می‌پردازد و اولین سایت خبری است که با تلفیق به صورت شبکه اجتماعی به وجود آمده و علاقمندان به نویسندگی در حوزه ورزشی می‌توانند با ساخت حساب کاربری در این سایت شروع به کار کنند.

خدمات طرفداری

انتشار اخبار خارجی به صورت ترجمه اختصاصی، تولید اخبار فوتبال ایران، اعلام نتایج زنده، سرویس ویدیو، جدول و صفحات اختصاصی لیگ‌ها و باشگاه‌ها از جمله خدمات طرفداری به شمار می‌رود. همچنین در این سایت هر فرد یک صفحه شخصی نیز خواهد داشت که می تواند نویسندگان دیگر را در آن دنبال کند.

مزایای طرفداری

نگاه انتقادی و مستقل طرفداری در بین تمامی سایت‌های داخلی متمایز است. بخش کامنت‌های آن بر خلاف اکثریت سایت‌های ایرانی و به خصوص ورزشی باز است. سرویس نتایج زنده آن داده‌های کاملی را از هر تیم و لیگ و… در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هر نوع محتوایی که در آن تولید می‌شود، منبع اصلی منابع داخلی و بین‌المللی در حوزه ورزش است و اکثر برنامه‌ها و اخبارهای ورزشی صداوسیما از محتوای این سایت استفاده می‌کنند.
اما ویژگی متمایز آن نسبت به دیگر سایت‌های مشابه این است که طرفداری بدون هیچ حامی و سرمایه‌ای شروع به کار کرد و تمام سازندگان و گردانندگان این سایت از جوانانی بودند که اکثرا در ابتدا هیچ‌گونه تجربه‌ای در بخش خود نداشتند و با پشتکار فراوان روز به روز سعی در کار خود پیشرفت کرده‌اند.


برای استفاده از مطالب به وبسایت طرفداری مراجعه کنید و یا نرم‌افزار اندروید و نرم‌افزار iOS آن را دانلود نمایید. همچنین می‌توانید طرفداری را از طریق صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام آن دنبال کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *