تغییر تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ سال ۹۶

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که در پاییز هرسال با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شد.

طبق آخرین نشست خبری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای که در تاریخ ۱۵ اسفندماه در محل دبیرخانه نصر تهران برگزار شد ناصرعلی سعادت، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، از تغییر زمان برگزاری الکامپ آتی خبر داد.

وی تابستان را فصل مناسبی برای برگزاری این رویداد به دلیل مناسب بودن شرایط آب و هوایی و امکان استفاده از محوطه نمایشگاه و اختصاص فضای بیشتر به استارتاپ‌ها نسبت به سال‌های گذشته، همچنین تعطیل بودن مدارس و کاهش حجم ترافیک دانست و طبق اعلام این سازمان، الکامپ سال آینده در فاصله ۳۰ تیر تا ۲ مردادماه ۹۶ برگزار خواهد شد.


در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت افزار و نرم افزار به علاقمندان عرضه می‌گردد و فرصتی بی‌بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد. دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری‌های تجاری و تکنولوژیکی فی‌مابین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش موثری در تحرک بخشیدن به حوزه‌ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می‌نماید.

برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت الکامپ مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *