فرانش ، استاد آنلاین مهارت‌های مورد نیاز

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵

فرانش کار خود را در سال ۹۴ از طریق شتابدهنده آواتک با اسم کائسنا شروع کرد و در آن زمان وبسایتی با محتوای علمی دانشجویی بود. رشد آنها در آواتک با آموختن نکات بیزینسی آغاز شد و با درنظر گرفتن بازخوردهای کاربران به افتخارات متعددی دست پیدا کردند.

از آنجایی که تنها خواندن درس‌های دانشگاهی، کلاس‌ها و کتاب‌های تئوری، افراد را برای کار عملی در دنیای واقعی آماده نمی‌سازد تیم فرانش با روشی نوین، پلی میان شکاف بین دانشگاه و بازار کار ساخت تا افرادی که کاری را به صورت تخصصی انجام می‌دهند و مهارتی دارند را پیدا کنند و از طریق فرانش مهارت خود را به دیگران منتقل کنند.

در حال حاضر کاربران به راحتی می‌توانند از هرجایی بدون احتیاج به کلاس‌های حضوری پرخرج و کتاب‌های سنگین، یادگیری واقعی و با کیفیت را تجربه کنند و مهارتی که در زندگی نیاز دارند را از کسانی که مهارت‌های لازم را دارند به دست آوردند. همچنین اشخاصی که مهارتی دارند، می‌توانند از طریق فرانش مهارت خود را منتقل کنند و کسب درآمد داشته باشند.


محمد رشیدی، مدیر و یکی از بنیانگذاران وب‌سایت آموزشی فرانش گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر بین نیاز بازار به افراد متخصص و حرفه‌ای و نیروی کار موجود شکافی به وجود آمده است. دانش دانشگاهی نیز جوابگوی نیازهای فنی شرکت‌ها و افراد نبوده و لزوم وجود بستری برای رفع این مشکل حس می‌شود. به همین دلیل پلت‌فرم یادگیری آنلاین در نظر دارد به افراد کمک کند تا به راحت‌ترین شکل مهارت حرفه‌ای خود را ارتقا بدهند.

هومن نجف‌پور، مدیر محتوا و یکی از بنیانگذاران وب‌سایت فرانش، درباره اهمیت کار با این سیستم گفت: مزیت این سیستم این است که دوره‌های آموزشی در قالب ویدئویی بوده و یادگیری از آن بسیار راحت است و به دلیل آنلاین بودن در هر ساعتی و از هر جایی در دسترس قرار دارد. دوره‌ها هم توسط افراد حرفه‌ای تهیه می‌شود و به قیمت معقولی معادل همان کتاب‌های تخصصی یا یک تا چند جلسه کلاس آموزشگاه توسط تولیدکننده بر روی فرانش عرضه می‌شود و بسیاری دوره‌ها نیز هنوز رایگان است.

در حال حاضر فرانش با بیش از ۱۶۰۰ دوره و ۲۰۰ هزار دقیقه ویدئوی آموزشی به کاربران فارسی زبان خود خدمت‌رسانی می‌کند.

فرانش به انتخاب داوران، در گروه آموزش آنلاین برنده نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران شد.

برای استفاده از خدمات به وبسایت فرانش مراجعه کنید. همچنین می‌توانید فرانش را در اینستاگرام و توییتر دنبال کنید.

وبسایت‌های برتر نهمین جشنواره وب و موبایل ایران را از طریق این لینک مشاهده نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *