استپ هلپ ، آموزش تعمیرات، ساخت و تولید هر آنچه که نیاز است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵

همه‌ی ما برای رفع نیازهای متعدد خود به دنبال یادگیری هستیم و این یادگیری از طریق آموزش به دست می‌آید که آموزش از دو روش مطالعه و یا کسب تجربه حاصل می‌شود. یادگیری زمانی ارزشمند و تاثیرگذار است که از مطالعه و تجربه به دست آید. این مهم رسالت گروه آموزشی استپ هلپ است.

استپ‌ هلپ وب‌سایتی با رویکرد آموزشی و افزایش مهارت و تخصص است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا هر چیزی را تعمیر کنند، بسازند و تولید کنند.

در اغلب مواقع اینکه خودمان دستگاهی را تعمیر کنیم، وسیله‌ای را بسازیم و یا محصولی تولید کنیم بهای تمام شده آن بسیار ارزان‌تر و به صرفه‌تر تمام می‎شود و تنها نکات مورد نیاز دانش و مهارت لازم در آن زمینه است که گروه آموزشی استپ هلپ به ارائه دانش‌ و انتقال مهارت‌ها و تجربیات پرداخته است.


کلمه استپ از اصطلاح Step by Step به معنی مرحله به مرحله یا گام به گام گرفته شده و کلمه هلپ به معنی کمک یا یاری رساندن است و به همین منظور  استپ‌هلپ مرحله به مرحله با ذکر جزییات به کاربران کمک می‌کند تا مهارت‌های علمی و تجربی خود را افزایش دهند.

برای استفاده از مطالب و آموزش‌ها به وبسایت استپ‌هلپ مراجعه کنید و از طریق کانال تلگرام و پیج اینستاگرام آن از جدیدترین مقالات آموزشی باخبر شوید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *