بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط Marketing Insider Group، روزانه حدود ۶۵٪ از کاربران گوشیهای هوشمند، روی گجتهای خود ویدیو تماشا میکنند. البته این تحقیق روی فضای آنلاین و تماشای ویدیوهایی که در این فضا منتشر شده است، صورت گرفته و جامعه آماری همه ویدیوهایی هستند که در این فضا منتشر میشوند. در همین راستا، اینتورک سرویس جدیدی تحت عنوان تبلیغات ویدیویی عرضه کرده است که آگهیدهندگان به واسطه آن میتوانند پیام خود را به کاربران اپلیکیشنهای موبایل برسانند.
کسبوکارها میتوانند از این سرویس، به منظور برندسازی و همچنین افزایش آگاهی در مورد محصولات و خدمات خود بهره ببرند. زیرا در این روش تبلیغاتی، تمام تمرکز و توجه مخاطب روی تبلیغ آگهیدهنده قرار میگیرد و نسبت به دیگر روشهای تبلیغاتی، نرخ تبدیلش ۳۰۰٪ بیشتر است. از سوی دیگر، بر اساس آخرین بررسی مجله فوربس روی این روش تبلیغاتی، تعداد نصب اپلیکیشنهای موبایل به کمک این روش، ۲۰۰٪ افزایش یافته است.
شیوه پرداخت این سرویس برای آگهیدهندگان به صورت CPCV (به معنی Cost per Complete View)، به معنی پرداخت به ازای بازدید کامل است. البته هزینهای جداگانه برای هر کلیک (تپ) روی تصویر نهایی گرفته میشود که با تغییر هدفمندی تبلغیاتی، این هزینه هم تغییر خواهد کرد.
علاقمندان به استفاده از تبلیغات ویدیویی ، میتوانند برای بهرهوری از این سرویس به صفحه ساخت کمپین اینتورک مراجعه کنند و پس از ورود به بخش ساخت کمپین ویدیویی و بارگذاری ویدیو و تصاویر شروع و پایان ویدیوی تبلیغاتی خود، منتظر تایید تیم اینتورک بمانند تا کمپین تبلیغاتی آنها آغاز گردد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس میتوانید به وبسایت اینتورک و سپس به صفحه مربوط به تبلیغات ویدیویی مراجعه کنید یا با بخش ارتباط با مشتری آنها تماس برقرار کنید.