شاخههای اصلی بالای خط عبارتند از:
– گرافیک در تجارت: گرافیک همیشه در فعالیتهای تجاری حضور داشته و مانند چاشنی روی طعم هر فعالیت تجاری تاثیر میگذارد و نقش تعیین کننده دارد. عمده مطالبی که در این بخش میبینید، درباره تغییر لوگوها وتحلیل آنها هستند. البته در کنار لوگوها، خلاقیتهای گرافیکی درون تبلیغهای چاپی و محیطی را هم، زیر ذرهبین قرار گرفتهاند.
-تحلیل تبلیغات خارجی و داخلی: در این بخش بیشتر با تحلیلهای کامل و حساب شده ایدههای تبلیغاتی روبرو میشوید.
– تبلیغات محیطی: پشت هر بیلبوردی، داستانی نهفته است که در بالای خط، همه آن داستانها بازگو میشود و اطلاعات جالبی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
– ایدهپردازی و خلاقیت: مهمترین عامل موفقیت کمپینهای تبلیغات محیطی، ایدهپردازی و خلاقیت به کار رفته در آنها به حساب میآید. این بخش از بالای خط به این موضوع مهم اختصاص داده شدهاست تا شما را از بهترین نمونهها با خبر سازد.
سلام
وبتون عالیست