پلتفرم دیوار به دنبال افزایش امنیت معاملات درونپلتفرمی کاربران خود، سرویس احراز هویت ویدئویی را به عنوان یک راهکار «کنار دیوار» به پلتفرم خود افزود.
با راهاندازی این سرویس، فروشندگان و ارائهدهندگان خدمات به جای واردکردن شماره موبایل و کدملی، با ارسال یک ویدئوی کوتاه، هویت خود را به صورت آنلاین احراز میکنند.
به گزارش اتاق خبر دیوار، کاربران با استفاده از این ویژگی، اطمینان بیشتری برای خرید یا استفاده از خدمات پیدا میکنند و آگهیهای احراز هویت شده بازدید بیشتری خواهند داشت. در حال حاضر، سه سرویسدهنده یوآیدی، گاتا و ونیفای (عصر داده) برای ارائه احراز هویت ویدیویی در دیوار فعالیت میکنند.
پلتفرم دیوار یکی از پلتفرهای اصلی خرید و فروش آنلاین در ایران با بیش از ۵۳ میلیون کاربر و حجم معاملات بالا است که روزانه ۵۰۰ هزار آگهی در آن ثبت میشود.