مدیرعامل بازی کوییز آو کینگز در گفتگو با وبنا از تشکیل جامعه بازی‌سازان ایران خبر می‌دهد؛

روزانه ۴۰ تا ۱۰۰ درصد به کاربران ۱۲ بازی حاضر در پویش «سرگرمیت باما» اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

جامعه بازی‌سازان ایران تشکیل شد.

با ورود به وب‌سایت جامعه بازی‌سازان ایران اولین جمله‌ای که بیش از همه نظر را به خود جلب می‌کند، این است: «جایی برای اشتراک دانش بازی‌سازی»

به گفته مدیرعامل کوییز آو کینگز، تشکیل جامعه بازی‌سازان رایانه‌ای یکی از خروجی‌های کمیسیون سرگرمی و بازی‌های رایانه‌ای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران است.


امیرحسین ناطقی در مورد این کمیسیون می‌گوید که کمیسیون سرگرمی و بازی‌های رایانه‌ای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران یک و نیم سال پیش با حضور بهترین تولیدکنندگان بازی ایران تشکیل شد و تاکنون ۲ کار جدی از سوی این کمیسیون صورت گرفته است.

عضو کمیسیون سرگرمی و بازی‌های رایانه‌ای سازمان نصر تهران راه‌اندازی پویش سرگرمیت‌باما را یکی از مهمترین کارهای این کمیسیون اعلام می‌کند و می‌گوید: «پویش سرگرمیت باما با هدف کمک به مردم برای سرگرم شدن در دوران قرنطینه و نشان دادن کیفیت بازی‌های ایرانی به مردم راه‌اندازی شد. از نکات مهم این پویش اتحاد ۱۲ رقیب برای انجام این کار مشترک بود. همچنین طی روزهای برگزاری این پویش همه ۱۲ بازی‌ حاضر در کمپین روزانه بین ۴۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش کاربر داشته‌اند.»

ناطقی در رابطه با تشکیل جامعه بازی‌سازان ایران به عنوان دومین فعالیت مهم کمیسیون سرگرمی و بازی‌های رایانه‌ای سازمان نصر تهران، می‌گوید: «جای خالی یک مجمع برای بازی‌سازان ایرانی همیشه حس می‌شد. جایی که همه بازی‌سازان بتوانند دانش خود را با هم به اشتراک بگذراند و اگر مطلب مهمی وجود دارد که می‌تواند به سایرین کمک کند آن را بیان کنند.»

مدیر عامل کوییز آو کینگز ادامه می‌دهد:«این وب‌سایت به طور آزمایشی مدتی است که در حال فعالیت است و سوال‌ها در این وب‌سایت مطرح و پاسخ ارائه می‌شود.»

امیر حسین ناطقی در پایان از همه بازی‌سازان دعوت می‌کند تا با حضور در جامعه بازی‌سازان ایران به تجمیع و اشتراک‌گذاری دانش بازی‌سازی کمک کنند تا حاصل این موضوع کار را برای همه به خصوصی برای بازی‌سازانی که در شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند، راحت کند.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *