شهروندان تهرانی از این پس با شمارهگیری کد #۱۳۷* میتوانند خدمات جدیدی را در حوزه مترو دریافت کنند.
شهروندان تهرانی از این پس با شمارهگیری کد #۱۳۷* میتوانند خدمات جدیدی را در حوزه مترو دریافتکنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، شهروندان پس از شماره گیری #۵*۳*۱۳۷* میتوانند برای دسترسی به اطلاعات مرتبط با خط مورد نظر، کد آن را وارد کرده و دادههایی در خصوص امکانات رفاهی، شرایط حمل و نقل، موارد اضطراری و ویژه ایستگاهها را دریافت نمایند. به این شیوه ایستگاههای دارای این امکانات در خط انتخابی، قابل مشاهده است.
همچنین امکانات اطراف هر ایستگاه نیز به این ترتیب قابل مشاهده است و شهروندان میتوانند با استفاده از کدهای مرتبط با این امکان از وجود بیمارستانها، مساجد، مراکز فرهنگی، تفریحی و تجاری و امکانات رفاهی اطراف ایستگاه مورد نظر خود نیز اطلاع یابند.
امکانات رفاهی قابل استعلام بر بستر USSD شامل مواردی همچون نمازخانه، سرویس بهداشتی، پله برقی، آسانسور، باجه بلیت اعتباری و خودپرداز بانک است. پایانه اتوبوسرانی، پایانه تاکسی رانی و پارکینگ نیز از جمله موارد قابل استعلام درباره ایستگاههای مترو است.
پلیس مترو و خروجی اضطراری و همچنین رمپ ویژه جانبازان، توانیابان و مسیر روشندلان از موارد اضطراری و ویژه ایستگاههاست که از این طریق میتوان به آن دسترسی داشت.