در فاز دوم تدوین آئین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای الکترونیکی، پیشنویس تبلیغات در حوزه کسب و کارهای الکترونیکی منتشر شد.
فاز اول تدوین آئین نامه اجرایی مواد ۵۶ و ۵۷ قانون تجارت الکترونیکی بعد از تحقیقات و بررسی های لازم در خصوص تبلیغات الکترونیکی و برگزاری جلسات متعدد هم اندیشی و نظرسنجی در این خصوص از جمله جلسات هم اندیشی با سازمان فناوری اطلاعات ایران، اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران و همچنین جلسات متعدد با کسب و کارهای اینترنتی فعال در این حوزه، منجر به تدوین دو سند در خصوص تبلیغات الکترونیکی گردید. یک سند با عنوان « آشنایی با اصول تبلیغات الکترونیکی» و دیگری با موضوع «مشکلات و راه حل های تبلیغات الکترونیکی » که در تاریخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ با هدف نظرسنجی عمومی از طریق سامانه اینماد منتشر گردید.
پس از اتمام فاز اول، فاز دوم تدوین آئین نامه مذکور در دستور کار مرکز توسعه تجارت الکترونیکی قرار گرفت که منجر به تدوین پیش نویس آیین نامه اجرایی مواد ۵۶ و۵۷ قانون تجارت الکترونیکی گردیده است.
لذا از صاحبنظران و خبرگان این حوزه دعوت به عمل میآید تا پیشنهادات، انتقادات و نظرات سازنده خود در خصوص سند مذکور را به پست الکترونیکی Moghaddam.n@ecommerce.gov.ir ارسال و با این مشارکت ارزشمند خود، مرکز را در تدوین هر چه بهتر این آئین نامه یاری فرمایند.
دانلود پیش نویس آیین نامه اجرایی مواد ۵۶ و۵۷ قانون تجارت الکترونیکی