زوپ با انتشار ۲۰۰ هزار پیامک برای نگه داشتن کاربران خود تلاش کرد.
پدرام سلطانی، مدیرعامل زوپ در گفتگو با وبنا با بیان اینکه با قطع اینترنت بازدهی روزهای اول پایین آمد، گفت: «ما از روز دوم اینترنت داشتیم و به دلیل اینکه زیرساخت وبسایت در ایران بود برای کاربران داخلی مشکلی نداشتیم ولی برای مشتریان خارجی در دسترس نبودیم.»
سلطانی ادامه داد: «زوپ ۱۰۰ هزار کاربر دارد. در مدت قطع اینترنت دو سری به کاربران خود پیامک زدیم و آدرس وبسایت را ارسال کردیم. در زمان قطع اینترنت کاربر جدید نداشتیم ولی با اطلاع رسانی با ۲۰۰ هزار پیامک توانستیم از کم شدن تعداد مشاورهها جلوگیری کنیم.«
مدیرعامل زوپ قطع اینترنت را مانند قطع آب و غذا قلمداد کرد و گفت: «نبود اینترنت بدتر از ضرر مالی به امید به آینده آسیب زد. آسیب به امید به آینده غیرقابل جبران است.»