مدیرعامل زوپ در گفتگو با وبنا:

در زمان قطع اینترنت با ارسال ۲۰۰ هزار پیامک کاربران خود را حفظ کردیم / آسیب به امید به آینده غیرقابل جبران است

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۸

زوپ با انتشار ۲۰۰ هزار پیامک برای نگه داشتن کاربران خود تلاش کرد.

پدرام سلطانی، مدیرعامل زوپ در گفتگو با وبنا با بیان اینکه با قطع اینترنت بازدهی روزهای اول پایین آمد، گفت: «ما از روز دوم اینترنت داشتیم و به دلیل اینکه زیرساخت وبسایت در ایران بود برای کاربران داخلی مشکلی نداشتیم ولی برای مشتریان خارجی در دسترس نبودیم.»

سلطانی ادامه داد: «زوپ ۱۰۰ هزار کاربر دارد. در مدت قطع اینترنت دو سری به کاربران خود پیامک زدیم و آدرس وبسایت را ارسال کردیم. در زمان قطع اینترنت کاربر جدید نداشتیم ولی با اطلاع رسانی با ۲۰۰ هزار پیامک توانستیم از کم شدن تعداد مشاوره‌ها جلوگیری کنیم.«


مدیرعامل زوپ قطع اینترنت را مانند قطع آب و غذا قلمداد کرد و گفت:‌ «نبود اینترنت بدتر از ضرر مالی به امید به آینده آسیب زد. آسیب به امید به آینده غیرقابل جبران است.»

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *