جشنواره وب و موبایل ایران در ادامه هفت شهر اینبار در رشت برگزار شد.
اشکان آرمندهی، مدیر عامل دیوار در پنل انتقال تجربه این رویداد حضور یافت.
آرمندهی در جشنواره وب و موبایل رشت گفت: «هدف دیوار این است که درآمد خود را از کسبوکارها تامین کند و همیشه برای کاربران عادی رایگان باقی بماند.»
او ادامه داد: «با شهرداری و قوهقضائیه برای فرهنگسازی برای خرید آنلاین رایزنی کردیم.»
او با اشاره به این نکته که کاربران دیوار برای استفاده از شاهکار با مشکل مواجه میشوند، تاکید کرد:«شاهکار در یک ثانیه به ۴ درخواست پاسخ میدهد در حالی که در دیوار عموما در یک ثانیه ۱۵ درخواست داریم، بنابراین این سامانه جوابگوی درخواست کاربران اپلیکیشن ما نیست.»
آرمندهی با تاکید بر این نکته که در ۶ ماه دوم سال ۹۷، ۱۰۰ درصد رشد آگهی داشتیم، ادامه داد: «هدف دیوار این است که درآمد خود را از کسبوکارها تامین کند و همیشه برای کاربران عادی رایگان باقی بماند.»
اشکان آرماندهی در پاسخ به این ادعا که آگهیهای خندهداری از دیوار پخش می شود، کار خود دیوار و برای وایرال شدن است، تاکید کرد: «تا به الان این کار رو نکردیم ولی در زمان فروش باشگاه استقلال و پرسپولیس به این موضوع فکر کرده بودیم!»
اشکان آرمندهی در خصوص انحصار طلبی که در اکوسیستم برخی درگیر آن هستند، افزود: «از این موضوع استقبال نمیکنیم و تجربه نشان داده است که در زمانی که انحصارطلبی در بازاری پررنگ شود، ارزشهای دیگر نادیده گرفته میشود.»
اشکان آرمندهی در رابطه با رقیب دیرینه خود، شیپور نیز گفت: «در مورد سهم بازار، سهم دیوار از شیپور بیشتر است. ما بازیگر اول این صنعت هستیم و آنها دوم.»