کافه بازار گزارش بهار ۹۸ را از توسعه دهندگانی که در مجموعه خود فعالیت میکنند، منتشر کرد.
به گزارش وبنا، ساعت اوج خرید بازی ۹ شب و ساعت اوج خرید اپلیکیشنها ۱۲ ظهر بوده است.
در بهار ۹۸ برنامههای خرید با ۸ درصد رشد، بیشترین رشد را به خود اختصاص داده اند.
بیشتر کاربران از برند سامسونگ بوده اند، هواوی و ال جی به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند.
بیشترین تمایل مردم استانهای مختلف به نصب برنامهها:
گلستان: هواشناسی
تهران: خرید و حمل و نقل
قم: آشپزی و مذهبی
اصفهان: پیامرسانها
خراسان جنوبی: سیر و سفر، دارو و درمان
فارس: سرگرمی و کسب و کار
هرمزگان: شبکههای اجتماعی
آذربایجان شرقی: ابزارها
زنجان: سبک زندگی
کردستان: آموزش، کتابها و منابع
کرمانشاه: ورزش و تغذیه سالم، موسیقی و صدا
کهگیولیه و بویر احمد: عکاسی، کاربردی، امور مالی، شخصی سازی، ویدئو و رسانه
بوشهر: خبر و نشریات
این گزارش نشان میدهد مردم استانهای مختلف بیشتر چه سبک بازی را تصب کرده اند:
گلستان: آموزشی
خراسان رضوی: ماجراجویی، خانوادگی
یزد: معمایی، امتیازی
سیستان و بلوچستان: رانندگی، استراتژی
اردبیل: تفننی
گیلان: ورزشی
کهگیولیه و بویر احمد: اکشن، شبیه سازی، دانستنی ها
بیشترین تبلیغات در جستجو در دسته رفت و آمدبا مبلغ ۲.۵۴۵ تومان و کمترین آن در دسته موسیقی و صدا با مبلغ ۷۵۰ تومان بوده است.
برای مطالعه کامل این گزارش اینجا کلیک کنید