مدیر ارشد اجرایی اسنپ تریپ با بیان این که بخشی از مشکلات صنعت گردشگری به این علت است که هتلها به اندازه کافی به مشتریان معرفی نشدهاند، گفت: «ما امسال تبلیغات مستقیم برای هتلها را در دستور کار قرار دادیم که به رشد ۳۰ درصدی فروش هتلها انجامید. علاوه بر این تلاش کردیم برای رشد فروش هتلها در ایام رکود، روی سفرهای کاری شرکتها تمرکز ویژهای کنیم. در حال حاضر با ۳۵۰ شرکت همکاری میکنیم و در این زمینه هم در سال گذشته رشد ۳ برابری داشتهایم.»
به گزارش وبنا به نقل از مهر، امیر علی مهاجر ادامه داد: در دو سال اخیر فروش اسنپ تریپ ۱۷ برابر شده است. در چند ماه اخیر بیشترین فروش را در بین سیستمهای رزرو آنلاین هتل در کشور داشتهایم. در حال حاضر بیش از ۸۰۰ هتل در اسنپتریپ فعال هستند. ما به تازگی فروش آنلاین بلیت هواپیمای داخلی و خارجی را نیز راه اندازی کرده ایم اما تمرکز ما همچنان روی سفر داخلی و ایجاد تقاضا برای هتلهای داخلی است.